تابناک-هرمزگان دختران محمدی هرمزگان در محکومیت هتک حرمت‌ها و آشوب‌های اخیر، اجتماعی بزرگ برپا کرده و پاسخی روشن و واضح به دشمنان و عوامل داخلیِ آن‌ها دادند.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 13 October 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، دختران جوان و نوجوان استان هرمزگان در راستای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در بلوار شهدای بندرعباس گرد هم آمدند تا با شعارهای «آماده‌ایم فرمانده»، «زن، عفت، افتخار» و «مرد، غیرت، اقتدار» و «مرگ بر اسرائیل و آمریکا» و مرگ بر منافق، انزجار خود را از دشمنان کشور و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی اعلام کنند.

دختران محمدی هرمزگان با سر دادن شعار و فریادهای کوبنده، مسیر بلوار ساحلی بندرعباس تا بوستان غدیر و زیر پرچم را طی کردند.

این جوانان در بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی و محاکمه سردمداران و عوامل اغتشاش‌های اخیر شدند.

فریادهای این بانوان درواقع بر سر شیطان بزرگ یعنی آمریکا و بعد رژیم جعلی صهیونیستی و مزدوران آن‌ها به عنوان متهمان ردیف اول اغتشاشات اخیر است.

دختران و زنان محمدی هرمزگان انگار دیگر صبرشان از آشوب‌های پراکنده عده‌ای معدود سر آمده و آمدند تا اعلام کنند همچون سال‌های سخت دفاع مقدس، پشتیبان مردان باغیرت ایران‌زمین هستند تا دشمن بداند شیر زنان ایران اسلامی همواره در مسیر انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار