کلیدی ترین مسئله مبتلابه کشور و استان در برهه کنونی رشد اقتصادی و افزایش ضریب تولید ناخالص ملی می باشد، که ایجاد شبکه زنجیره تأمین لجستیک کالا به عنوان پیش درآمدی بر تولید و تجارت بازرگانی در این موضوع مهم است.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ 10 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

وجود سند راهبردی برای توسعه بنادر مازندران ضروری است و تأمین شبکه لجستیک برای توسعه تجارت در استان مازندران ضرورت دارد.
بر اساس این گزارش ، رضاعلیخانی، گفت: دارا بودن سند راهبردی توسعه بنادر استان با نگاه تطبیق پذیری توسعه تجارت با زنجیره تأمین لجستیک کالا به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در حوزه تجارت بین الملل در استان به شمار می رود. ‎


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رضا علیخانی به منظور پیگیری راهبرد توسعه و بررسی ظرفیت های بنادر استان از زیرساخت ها و پروژه های عمرانی دردست اقدام بندرامیرآباد بازدید و در جریان روند طرح های توسعه ای و زیربنایی این بندر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسات نیازها و چالش ها در امور زیر بنایی، عمرانی و حاکمیتی احصاء و با ارائه تسهیلات لازم مرتفع می شود، گفت: کلیدی ترین مسئله مبتلابه کشور و استان در برهه کنونی رشد اقتصادی و افزایش ضریب تولید ناخالص ملی می باشد، که ایجاد شبکه زنجیره تأمین لجستیک کالا به عنوان پیش درآمدی بر تولید و تجارت بازرگانی در این موضوع مهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران دارا بودن سند راهبردی توسعه بنادر استان را گامی موثر در رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد برای استان مازندران دانست که با افزایش هماهنگی شبکه های دیگر لجستیکی مازندران با بنادر و تدقیق در ارائه راهبرد کلان بر سه محور "SWOT "، "تطابق با سیاست های کلان دولت" و "عرضه و تقاضا" ، که امیدواریم این موضوع مهم محقق شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار