با همت و تلاش شرکت سنگ آهن مرکزی و همکاری و پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق، اولین سینمای دیجیتال شهرستان‌های یزد در بافق افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ 05 March 2015
به گزارش تابناک یزد، سالن سینما قدس آهن شهر با پیگیری های شرکت سنگ آهن مرکزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضور فرماندار،بخشدار،معاونین فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهردار و جمعی از رؤسای ادارات و مسئولان و اقشار مختلف مردم رسماً افتتاح گردید.
بافق صاحب سینمای دیجیتال شد
هدف از راه اندازی سینما در بافق پرکردن اوقات فراغت مردم جهت مبارزه با پاتوق ها و اثرات سوء ماهواره همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه می باشد.
 به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،اکران فیلم ها در این سالن کاملاً به روز بوده و شهروندان بافقی از این پس می توانند فیلمهای به روز سینمای ایران را به صورت همزمان در بافق نیز مشاهده نمایند. همچنین با توجه به مساعدت‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده بلیط سینما با 50 درصد تخفیف برای مردم بافق یعنی 25هزار ریال عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است فیلم تحسین برانگیز شیار 143 ساخته نرگس آبیار به عنوان فیلم افتتاحیه سینما قدس آهن شهر انتخاب شده و قرار است این فیلم به مدت 10 شب اکران عمومی داشته باشد.
بافق صاحب سینمای دیجیتال شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار