مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلامگفت: امیدواریم در دولت کرامت موانع و مشکلات ورزش با همدلی و ارتباط درست و بهینه با فرمانداریها رفع شوند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 09 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه مسئول حوزه طرح و ساختمان و مسئول روابط عمومی اداره کل از اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: امیدواریم در دولت کرامت موانع و مشکلات ورزش با همدلی و هم زبانی رفع شوند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه مشکلات و موانع همکاران در اولویت کار قرار می گیرد گفت: در آینده نزدیک دو سایت عمومی و خصوصی جهت استفاده همکاران و عموم مردم جهت ارتباط مستقیم و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کاری اداره کل تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود .

شهبازی در ادامه خواستار توجه بیشتر به جوانان شد و اظهار کرد: لیاقت جوانان ما با وجود استعداد های فراوان بیشتر بوده که انشاء الله با رویکرد جدید و ارتباط حسنه ای که وجود دارد بتوانیم خواسته های آنها را در حد امکان برآورده سازیم.

مسئول ارشد ورزش استان در ادامه بازدید از شهرستان ایوان از پروژه های بخش زرنه و روستای کلان چمن مصتوعی بزرگ ایوان استادیوم پیر حیاتی و سالن های رزمی و دبیران بازدید بعمل آوردند و در پایان با فرماندار شهرستان ایوان ملاقات داشتند.

در پایان این دیدار آقای یاسمی ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیئت همراه درخواستهای ازجمله راه اندازی سایت تیر اندازی، حصار کشی سالنهای واقع در جنب روستای دوبیران شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار