استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود :هفته فراجا فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات شبانه روزی کسانی است که با صداقت و اقتدار برای دفاع از حریم اسلام و مسلمین به خوبی عمل می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 07 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  بهرام نیا اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم تیپی از نیروی انتظامی تشکیل شد و حتی شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی گفت : امروز مردم حامی پلیس هستند، مردم دارای بلوغ سیاسی هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و این عملکرد نیروی انتظامی باعث شده تا مردم از پلیس راضی باشند.

بهرام نیا ادامه داد : وجه تمایز نیروی انتظامی با سایر نیروهای پلیس در دنیا در همین مقوله است که پلیس مردمی است و برگرفته از بطن مردم است.

وی مطرح کرد :در جریان اتفاقات اخیر که توسط استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل و عربستان اتفاق افتاد، با همه توان از اغتشاشگران حمایت شد، این حمایت صرفاً بخاطر براندازی نظام بود و اینکه اعلام می‌کنند حامی حقوق مردم هستند، دروغی بیش نیست و باید سوال کرد چرا برای شهروندان خودشان هیچ ملاحظه‌ای ندارند؟

استاندار ایلام گفت : در جریان اغتشاشات اخیر همگان سعه صدر و بردباری پلیس را دیدند که به خوبی مدیریت کرد که برگرفته از اعتقادات دینی بود.

وی اضافه کرد : امسال در مجموع سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که در مقام مقایسه با سال‌های گذشته و با تلاش‌های انجام شده زیرساختی و عوامل پلیس، آمار فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای ۲۲ درصد و در تصادفات جاده‌ای نیر ۵۰ درصد کاهش یافت که عملکرد خوبی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار