رئیس پلیس مازندران با اشاره به نقش اثرگذار پلیس راهور محله در امنیت مناطق، گفت: 500 پلیس راهور محله در استان ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 06 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از ساری، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب امروز در گردهمایی پلیس راهوران محله و نیروی امداد ونجات جاده ای در سالن هلال احمر مرکز استان ،اظهار داشت: شرایط اجتماعی سبب ایجاد جرم می‌شود و تعامل و همدلی مسئولان در کاهش جرائم الزامی است.
وی با بیان اینکه میزان تصادفات در شش ماهه گذشته، کاهش تلفات را نشان می‌دهد افزود: آسیب‌شناسی و بحران شناسی می‌تواند به کاهش جرائم کمک کند.
جعفری نسب خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید با انسجام در برطرف کردن مشکلات تلاش کرده و امنیت واقعی را با همکاری پلیس در مازندران رقم بزنند.
وی با اشاره به نقش راهوران محله در نظم بخشی جامعه، تصریح کرد: پوشش دادن فعالیت‌ها در زمینه جرائم یکی از موضوعات مهمی بوده که با همکاری راهوان محله انجام می‌شود.
جعفری نسب به جنایات آل سعود در منا اشاره کرد و بی نظمی ماموران سعودی در برقراری امنیت را عامل بروز این جنایت عنوان کرد.
کاهش 18 درصدی تلفات در محورهای روستایی استان
فرمانده پلیس راه مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه تلفات در جاده‌های روستایی 18 درصد کاهش داشت، خواستار افزایش ایمنی و توجه به ایمنی راه‌ها در جاده های روستایی مازندران شد.
سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: در گردهمایی راهوران محله با گروه‌های امدادی، اورژانس، راهدای آنچه مورد هدف قرار داشت، تقدیر از راهورانی است که در تعامل با راهداری و هلال احمر، شناسایی حوادث در زمینه سیل، تصادفات  نقش آفرینی می‌کنند.
وی افزود: بیش از هفت هزار و 600 کیلومتر راه روستایی در مازندران وجود دارد و کاهش تلفات در محورهای روستایی از برنامه‌های ما به شمار می آید.
محمدنژاد بیان کرد: تلفات جاده ای در روستاهای مازندران از 94 کشته به 71 کشته رسید.
فرمانده پلیس زاه مازندران تاکید کرد: محورهای شهری مازندران هزار و 300 کیلومتر بوده و این در حالی است که میزان راه‌های روستایی بیش از 7 هزار کیلومتراست.
وی با تاکید بر لزوم توجه به راه‌های روستایی و توجه به کاهش تلفات در این محورها، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی راهوران محله، اعزام اورژانس و کمک‌های امدادی انجام می‌شود.
در پایان راهوران محله مازندران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار