فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف جنازه راننده کامیون در جاده که حامل 6 دستگاه خودرو بود، گفت: در مدت کمتر از 24 ساعت قاتل دستگیر و 4 خودرو هم کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 06 October 2015

به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در گردهمایی راهوران محله و امداد و نجات جاده‌ای، اظهار کرد: فاجعه اسفباری که برای مردم ایران و جهان اسلام اتفاق افتاد، همه مسلمانان جهان را غم‌بار کرد و حزن و اندوه بر ایران اسلامی سایه انداخت.

وی با بیان اینکه این حادثه به‎دلیل بی‌لیاقتی آل‌سعود اتفاق افتاد، افزود: کمیته حقیقت‌یابی باید تشکیل شده تا علت جنایت در سرزمین منا مشخص شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف جنازه راننده کامیون در جاده قائم‌شهر به سوادکوه که حامل 6 دستگاه خودرو بود، خاطرنشان کرد: در مدت کم‌تر از 24 ساعت قاتل دستگیر و چهار خودرو هم کشف شد که با هماهنگی دستگاه‌ها صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه احساس مسئولیت مدیران استانی نسبت به مردم بالا است، تصریح کرد: مأموران عربستانی به جای اینکه به این مصدومان کمک کنند، پای بر گردن حاجیان ما گذاشته بودند.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه مدیران استانی باید با انسجام، مشکلات را رفع کنند، ادامه داد: محبت و کمک به همدیگر، کار را ساده می‌کند و ایجاد دردسر، فقط مردم را نسبت به عملکرد دستگاه‌ها مأیوس می‌کند و مازندران جزو استان‌هایی است که جز با همدلی نمی‌توان کار کرد.

وی با بیان اینکه 80 درصد از جاده‌های ما در استان کوهستانی است، خاطرنشان کرد: حتی یک قسمت از جاده‌های فرعی مازندران از استاندارد برخوردار نیست و در 6 ماهه ابتدای سال کاهش کشته داشتیم که با تلاش پلیس محقق شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی اداره کشور دارای مؤلفه‌های دیگری بوده و با شرایط عادی متفاوت است، گفت: مدیریت در شرایط سخت و بحرانی مهم است و می‌توان در این زمینه مدیریت در شرایط بحران برف مازندران را مثال زد که مدیران استان همدل بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار