برای حمایت از تولید در بخش کشاورزی، دو میلیون و 374 هزار لیتر نفت گاز و دو میلیون و 47 هزار ليتر نفت سفید در این شهرستان مصرف شد که بیشترین توزیع سوخت در این دوره مربوط به ماشین آلات کشاورزی بود
کد خبر: ۱۰۶۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 07 September 2022
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد كشاورزي محمودآباد از توزيع چهار میلیون و 422 هزار ليتر سوخت سهميه اي حمايتي به بهره برداران كشاورزي این شهرستان خبر داد.

 محمد هادی‌زاده اظهار كرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و 422 هزار ليتر سوخت سهميه اي حمايتي براي آب تخت زمين هاي شاليزاري، شخم و شيار، تسطيح زمين هاي كشاورزي، موتور پمپ و چاه های کشاورزی و مصرف دامداری ها در شهرستان محمودآباد توزيع شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بيان اينكه توزيع سوخت در بخش كشاورزي این شهرستان برعهده این مديريت است، تصريح كرد: برای حمایت از تولید در بخش کشاورزی، دو میلیون و 374 هزار لیتر نفت گاز و دو میلیون و 47 هزار ليتر نفت سفید در این شهرستان مصرف شد که بیشترین توزیع سوخت در این دوره مربوط به ماشین آلات کشاورزی بود.


هادی زاده با تاکید بر اینکه کشاورزان، مرغداران و دامداران در فصل زراعي، نبايد پس از صدور حواله سوخت زمان طولاني را براي دريافت آن از شركت هاي توزيع صرف كنند، افزود: كارگروه بازرسي متشكل از كارشناسان اين مديريت، شركت نفت و نماينده فرمانداري بر نحوه ثبت ‎نام، تائيد و صدورحواله سوخت نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار