مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برای تسهیل در بازگشت و عدم معطلی در مرزها، زائران عتبات عالیات به محض پایان زیارت، مرز ورودی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 03 September 2022

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بلیت اتوبوس های بین شهری به مقصد مرزهای اربعین صرفاً به صورت روز فروش و در محل پایانه های مسافری، باجه مرکزی فروش بلیط و یا در دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافری عرضه می شود.

وی افزود: بلیت اتوبوس صرفاً به نام زائر صادر شده و اعزام زائرین در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنون بوده و با شرکت ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

کرمی در ادامه گفت: زائران اربعین به تبلیغات و خبرهای در فضای غیر رسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیت به صورت پیش فروش و یا سرویس دربستی که با هدف کلاهبرداری از زائران و کسب منافع غیرقانونی صورت می پذیرد، توجه نکنند و خبرها را از مبادی و مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به لزوم برنامه‌ریزی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی جهت تسهیل در بازگشت به استان محل اقامت زائرین و کاهش زمان انتظار، خواهشمند است پس از اتمام زیارت و در زمان شروع حرکت به سمت مرز، *نام مرز ورودی به داخل کشور را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال نمایید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: زائرین و کاربران جاده‌ای حتماً قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه های مختلف ۱۴۱ شامل اپلیکیشن ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌ها، شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و تلفن پاسخگوی شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه اطلاعات کامل از مسیر مورد نظر دریافت و یا انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را به اطلاع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار