محمد محمودی گفت: دستور قضائی برای جمع آوری نیمکت های عامل سد معبر، کتیبه ها و سنگ های نامتعارف اخذ شده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 03 September 2022
به گزارش «تابناک البرز» رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج درباره گلایه شهروندان مبنی بر جمع آوری نیمکت ها گفت: مجوزی به نام نصب نیمکت در آرامستان های کرج نداریم.
محمد محمودی افزود: خانواده ها در بدو ورود درباره عدم نصب سنگ های غیر متعارف، کتیبه و صندلی در قطعات تعهد می دهند اما عده ای از شهروندن بدون مجوز اقدام به نصب صندلی در اندازه ها و رنگ های دلبخواه خود می کنند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام در قطعه ای با ۸۰۰ قبر توقع دیگر خانواده ها را به دنبال دارد، اظهار داشت: به دنبال اجرای طرحی هستیم تا تمام خانواده های متوفی از صندلی بهره ببرند و استفاده از این امکان مختص تعداد معدود نباشد.
محمودی در ادامه تصریح کرد: از دو ماه پیش به خانواده متوفیان اطلاع رسانی شد تا  نیمکت های شخصی را تا تاریخ ۱۵ مرداد در آرامستان ها جمع کنند در غیر این صورت سازمان اقدام به جمع آوری آنها از قطعات خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه دستور قضائی برای جمع آوری نیمکت های عامل سد معبر، کتیبه ها و سنگ های نامتعارف اخذ شده است، در بخش دیگری گفت: به دنبال تهیه صندلی و ویلچر برای رفاه حال خانواده متوفیان در کرج هستیم.
محمودی افزود: قبر رایگان برای خانواده های کمیته امداد، بهزیستی و افراد محروم وجود دارد و در حال حاضر کف قیمت قبور از یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان برای هر طبقه شروع و برای قبور دو طبقه به ۵ میلیون و ۹۰۰ می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار