استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: خدمت صادقانه و بی منت بعنوان میراث امام (ره) و شهید رجایی مهم ترین ویژگی همه مدیران دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 03 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اظهار داشت: رضایتمندی مردم، افتتاح پروژه ها و تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری از جمله اقدامات مثبت مدیران در طول یکسال خدمت در دولت سیزدهم بود که قابل تحسین و تقدیر است.

وی افزود: خروجی اقدامات و تلاش مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، رضایتمندی مردم در همه عرصه هاست که این خدمت رسانی بی وقفه که از شعارهای دولت سیزدهم است، باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: رضایتمندی مردم، بهترین کلیدواژه است که از امام و شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگو برجای مانده است و باید میراث دار آن باشیم.

بهرام نیا گفت: رقابت در علم و تلاش برای پیشی گرفتن از سایر مدیران برای خدمت رسانی به مردم ارزشمند است چراکه خدمات و خدمت رسانی به مثابه دو ماراتن است اما همه برنده نمی شوند و فقط یک نفر اول می شود.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت هستند و پاسداشت ولی نعمت احترام و تکریم او است، رضایتمندی مردم نصب العین هم مدیران دولت سیزدهم در استان است.

استاندار ایلام یادآور شد: زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، خزانه نه تنها خالی بلکه ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری نیز داشت و دولت جدید برای پرداخت حقوق مشکل داشت که به لطف خدا دولت نه تنها در حال پرداخت بدهکاری بلکه در طول این یکسال گذشته نیز کارهای عمرانی و اقتصادی زیادی انجام داده است.

بهرام نیا اضافه کرد: روزانه در دولت قبل ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می کردند که در دولت سیزدهم با تولید انبوه واکسن و واردات واکسن، کرونا کاهش یافت.

وی گفت: دولت قبل زندگی و سرنوشت مردم را به برجام گره زده بود اما این دولت مذاکرات هسته ای و برجام را حفظ سه اصل «حکمت عزت و مصلحت» پیش می برد و معیشت مردم به زلف برجام گره نزده است.

استاندار ایلام به توفیقات حاصل شده در بخش صادرات به کشور عراق اشاره کرد و گفت: از نظر ریالی ۸۶ درصد ارتقا صادرات در طول پنج ماه ابتدایی سال در مقایسه با مدت مشابه سال افزایش یافته است.

بهرام نیا ادامه داد: مردم امروز از بلوغ سیاسی خاصی برخوردار و خود تبیین گر هستند و می توانند تلاش و عملکرد دولت ها را مقایسه کنند.

وی با اشاره به موضوع کنگره بزرگ اربعین گفت: بسته شدن مرز از جمله بدترین خبرهای دوران زندگی من بود چراکه زوار را شاهد بودیم که سالها در انتظار مشرف شدن به عتبات عالیات بود.

استاندار ایلام اضافه کرد: شب بسته شدن مرز مردم با تابلوها در دست زوار را هدایت کردند و ما در شب بسته شدن مرز تا ساعت ۱۲ شب شورای تامین برگزار کردیم و اعضای شورای تامین تا نزدیک صبح استان را رصد کردند که قابل تحسین است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار