مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه بیش‌از ۱۰ هزار تُن کالای اساسی شامل برنج خارجی و شکر برای استفاده مردم در این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک قم، سعید محمدی بیان داشت: در همین رابطه از ابتدای سال تا پایان مردادماه چهار هزار و ۲۷ تُن برنج خارجی به‌منظور تنظیم بازار قم وارد استان شد که این میزان در مدت مشابه سال‌قبل ۲ هزار و ۳۵۱ تُن بوده‌است.

وی افزود: همچنین طی مدت مورد نظر در سال‌جاری ۶ هزار و ۶۳ تُن شکر برای تنظیم بازار قم و تامین نیاز مردم به این محصول وارد استان شد،‌ در حالی که این رقم در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، چهار هزار و ۴۲۵ تُن بوده‌است. 

وی با اشاره به تلاش اداره کل غله قم برای تامین نیاز بازار استان به کالاهای اساسی، ادامه داد: آمار سهمیه‌ کالاهای اساسی اختصاص یافته‌ به قم در سال‌جاری،‌ نمایانگر رشد چشمگیر میزان سهمیه‌های امسال نسبت به سال‌گذشته است.

محمدی گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین کالاهای یاد شده برای پاسخ به نیاز مردم قم نداریم و در صورت نیاز استان به حجم بیشتری از این محصولات‌،‌ اقدام لازم را برای افزایش میزان سهمیه انجام خواهیم داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مصرف آرد استان قم در هر ماه تا ۱۳ هزار تُن هم می‌رسد، بیان داشت: در خصوص تامین گندم مورد نیاز استان نیز اداره کل غله قم همواره اقدام لازم برای ذخیره سازی این محصول راهبردی را بیش از نیاز چند ماه مردم قم انجام می‌دهد و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار