تابناک-سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه هرمز از آغاز به کار پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ 27 August 2022

به گزارش تابناک از هرمز ،قدرت الله درویشی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه هرمز در حاشیه بازدید از این پایگاه که به همراه بخشدار هرمز انجام شد ، گفت: فعالیت پایگاه سنجش نو آموزان بدو ورود به پیش دبستانی و دبستان از امروز آغاز شده و تا ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

درویشی هدف از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را شناسایی اختلالات جسمانی و سطح آمادگی تحصیلی نوآموزان خواند و افزود: نوآموزان بدو ورود به دبستان از نظر بینایی، شنوایی، قد، وزن، دهان و دندان، آمادگی تحصیلی، اختلال رفتاری، گفتاری و ضریب هوشی و نمودار رشد در پایگاه های سنجش سلامت مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی سنجش نو آموزان را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به اهمیت امر آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی و دبستان سنجش و شناسایی به هنگام نو آموزان گامی موثر در ارائه خدمات بهینه در زمینه آموزشی و تربیتی است و راهی است برای شناسایی نو آموزان دیر آموز با نیاز ویژه ذهنی برای ارائه آموزش و مداخلات به هنگام می باشد.

انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار