عضو شورای شهر یزد مطرح کرد؛
عضو شورای اسلامی شهر یزد خواستار مدیریت کرایه وسائل نقلیه و سرویس رفت و آمد زائران اربعین حسینی در داخل ایران شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 24 August 2022

«محمد باقر پارسائیان» در جلسه صحن علنی شورا با بیان این که امسال بیش از ۱۰۰ هزار یزدی در مراسم اربعین شرکت می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون برنامه جامع و کاملی برای سرویس رفت و آمد شهروندان در ایران در نظر گرفته نشده است و به دلیل تعداد کم وسایل حمل و نقل، با افزایش چشمگیر در قیمت بلیط اتوبوس‌ها و کرایه ماشین‌ها مواجه هستیم.

وی درخصوص راهکار برای جلوگیری از افزایش کرایه در ایام اربعین، گفت: پیشنهاد می‌شود با استان هایی همچون کرمان، اصفهان و شیراز در خصوص ارائه سرویس حمل و نقل به همشهریان یزدی هماهنگی صورت گیرد تا در این ایام کمبود وسایل نقلیه باعث افزایش نرخ کرایه نشود.

عضو شورای شهر ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید با افزایش کرایه اتوبوس و سایر وسایل نقلیه در خصوص رفت و برگشت زائران به مرز برخورد جدی داشته باشند تا زائران با خیال آسوده برای سفر به کربلا برنامه‌ریزی داشته باشند و دغدغه افزایش غیر قانونی کرایه را نداشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، پارسائیان درباره نارضایتی مردم از ازدحام در دفاتر پلیس+۱۰ نیز گفت: همشهریان از ازدحام و ساعات کار محدود در دفاتر پلیس+۱۰ گلایه مند هستند که پیشنهاد می‌شود در این ایام ساعات کار این دفاتر افزایش یابد تا مردم در صف های طولانی دفتر پلیس +۱۰ در انتظار نمانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار