مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه خیرین در کنار احداث مساجد به احداث اماکن ورزشی هم توجه کنند، گفت: بهترین راه برای ورود جوانان به سمت معنویت و مسجد، ورزش است تا با کنترل هیجانات جوانان، این طیف را به سمت مسجد هدایت کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 24 August 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم سانی‌خانی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ما در اداره کل ورزش و جوانان در بخش ورزش، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را داریم گفت: در بخش جوانان هم که طبق قانون از 18 تا 35 سال را شامل می شود ساماندهی امور مربوط به جوانان را در حوزه های ازدواج، جمعیت، اشتغال و مسکن پیگیری می کنیم.

وی گفت: ما در ورزش استان قم با توجه به درخواست هایی که از سمت مردم دریافت می کنیم، عموم روحانیون، ائمه جماعات، جوانان، هیأت امنای مساجد و هیأت های مذهبی درخواستشان بیشتر در زمینه در اختیار قرار گرفتن زمین و تجهیزات ورزشی است و ما در کنار ورزش باید مباحث مربوط به اخلاق و معنویت را هم دنبال کنیم و بهترین راهبرد ما این است که ورزش در کنار مساجد اتفاق بیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه دغدغه ما این است که جوانان از مسجد و معنویت جدا نشوند، افزود: ما هماهنگی‌هایی را در این خصوص با برخی ادارات انقلابی از جمله اداره کل آموزش و پرورش، اداره‌کل تعاون و سازمان تبلیغات اسلامی انجام داده ایم تا برای پیوست فرهنگی در امر ورزش به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه نگاه خیران باید به این سمت برود که در کنار مساجد و مدارس ورزشگاه هم ساخته شود تا خدمات رایگان به دانش آموزان و جوانان داده شود، گفت: بهترین راه برای ورود جوانان به سمت معنویت و مسجد ورزش است تا با کنترل هیجانات جوانان این طیف را به سمت مسجد هدایت کنیم.

سانی خانی گفت: اگر در کنار مساجد ورزشگاه تأسیس شود ما در تأمین تجهیزات کمک می کنیم تا آسیب های اجتماعی حوزه جوانان کمتر شود و از بین برود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان ما بر روی سکوهای قهرمانی قرار می گیرند اگر توجهات کافی به این قشر نشود و نیازهای آنها برطرف نشود آسیب هایی مانند پناهندگی وجود دارد که ما تمام تلاش خود را می کنیم که از این سرمایه‌های کشور به خوبی صیانت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار