رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه پردیس تئاتر شهر مشهد پروژه‌ای نمونه و کم‌نظیر در کشور است، برای تکمیل و بهره‌برداری از آن مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۵ 10 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، حسن موحدیان که به مناسبت روز خبرنگار در تحریریه ایسنا، منطقه خراسان حضور یافته بود، با اشاره به تخصیص بودجه برای تکمیل پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد اظهار کرد: عهد کرده‌ایم که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله پردیس تئاتر شهر مشهد را در اسرع وقت به اتمام برسانیم چراکه این پروژه‌ها سرمایه مردم مشهد است.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد از تئاتر حمایت می‌کند، افزود: برخی از آثار نمایشی که در این شهر تولید می‌شود، بسیار اثرگذار و برای ما دارای اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در بودجه مدیریت شهری در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه پردیس تئاتر شهر مشهد پیش‌بینی شده اما با توجه به نقشه و برنامه‌ای که برای بهره‌برداری از آن وجود دارد، هزینه بسیار بیشتری بابت تکمیل آن لازم است چراکه آن‌گونه که شنیده‌ام، این پردیس پس از بهره‌برداری در ایران کم‌نظیر و در کشورهای همجوار نیز نمونه خواهد بود.

موحدیان با اشاره به اهمیت پردیس تئاتر شهر مشهد ادامه داد: این پردیس تئاتر در یکی از بهترین نقاط مشهد با وسعتی بسیار زیاد در حال احداث است و شورای ششم نیز توجه ویژه‌ای یه آن دارد.

نگاه اقتصادی به گذر فرهنگ و هنر گلستان نداریم

وی در رابطه با بهره‌برداری از گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد نیز بیان کرد: این گذر فرهنگی از ابتدای ساخت برای اشتغال آسیب‌دیدگان در نظر گرفته شده بود. ما نیز معتقدیم که در آن مکان باید کاری صورت بگیرد که قشر آسیب‌پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار در آن فعالیت داشته باشند. بنابراین نگاه اقتصادی به گذر گلستان نداریم و نباید به دنبال کسب درآمد از آن باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر بخواهیم فقط اقتصادی فکر کنیم، آن نقطه درآمد بسیاری برای شهر ایجاد خواهد کرد اما هدف ما نباید تحت تاثیر این مسائل قرار گیرد بلکه لازم است مراقبت کنیم هدف اصلی با گذر زمان فراموش نشود.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار