رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام:
رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام گفت: آیین روز خبرنگار به دلیل تقارن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جشن و مراسم بزرگداشت این روز در استان برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 03 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد صیدی بیان داشت: با توجه به ایام عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال تنها محدود به چند برنامه خواهد شد.

وی ادای احترام به درگذشتگان اصحاب رسانه استان و برگزاری آیین سوگواری در آرامستان بهشت رضا (ع) و دیدار جمعی از خبرنگاران با مسوولان استان را از جمله این برنامه ها اعلام و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و فعالان رسانه ای استان تقدیر خواهد شد.

رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام به جشنواره سالیانه مطبوعات استان نیز اشاره‌ کرد و یادآور شد: اختتامیه این جشنواره که قرار بود نیمه نخست امسال برگزار شود به نیمه دوم سال موکول شد.

صیدی حضور هرچه گسترده تر خبرنگاران در این جشنواره را با توجه به مناسبت های پیش رو نظیر اربعین حسینی، هفته دولت و هفته دفاع مقدس که فرصت تولید محتوا به خبرنگاران در این زمینه را فراهم خواهد ساخت را از علل تغییر زمان اختتامیه این جشنواره برشمرد.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در ایلام فعالیت دارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار