کد خبر: ۱۰۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 05 October 2015

 تمام اقدامات شهرداری ایلام صرفاً در حوزه عمرانی و ساخت و ساز نبوده، بلکه پیگیری امورات در کمیسیون‌های مافوق شهرداری و کمیسیون‌های مربوط با حوزه شهرداری یکی از اولویت‌های کاری محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام،شهردار ایلام گفت: کمیته‌ امور زیربنایی تا کمیسیون‌های حمل و نقل، شورای ترافیک، حفاری و برنامه‌ریزی و ... مهم‌ترین کمیسیون، کمیته‌ها و شوراهایی هستند که شهرداری در آنها عضویت داشته و پیگیر امورات مربوط به مردم است.

وی ادامه داد: همه این فعالیت‌ها و موفقیت‌های حاصله، نشان دهنده حمایت مروارید مدیریت ارشد استان ایلام و معاونین استاندار از جمله پولادی معاون امور عمرانی، عسگری معاون اقتصادی، کلانتری معاون سیاسی، خوش‌خبر فرماندار ایلام و تک تک اعضای شورای شهر ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: راهنمایی و ارشادات بی‌دریغ اعضای شورای شهر ایلام در کنار حمایت‌های مسئولان ارشد استان توانسته است، سرعت بیشتری به عملکرد شهرداری در ارائه خدمات به مردم ایلام دهد.

قبادیان تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهر ایلام در حد مطلوب بوده و این اتفاق بیانگر عمق حمایت‌های اعلام شده از شهرداری و مدیریت شهری بوده که جا دارد از این همدلی و همزبانی مردم و مسئولان تقدیر شود.

شهردار ایلام گفت: با مساعی و تلاش‌های مدیریت شهری ضمن تشکر از مدیریت ارشد استان توانسته‌ایم در دو بخش بیش از 2 میلیارد و 840 میلیون تومان به عنوان کمک شهرستانی به پروژه‌های عمرانی شهر ایلام داشته باشیم و افزون بر این 500 میلیون تومان دیگر به اصلاح معابر و اجرای آسفالت معابر اختصاص یافته است و یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر از سر جمع اعتبارات استان به پارک چقاسبز و پارک خطی بلوار پژوهش اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین حدود 2 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه و 500 میلیون تومان دیگر از محل کمک معاون عمرانی وزیر کشور به ایلام اختصاص یافته که این اعتبار صرف اصلاح و ترمیم فرهنگسرای ارغوان خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: از محل اعتبارات داخلی نیز بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان طی 4 ماه گذشته قرارداد عمرانی در شهر ایلام منعقد شده که فعالیت چشمگیری در شهر ایلام آغاز شده است.

قبادیان تصریح کرد: در سنوات گذشته ظرف زمانی 15 و 17 ماه در مجموع 3 میلیارد تومان هزینه می‌شد اما در طول مدت 4 ماه توانسته‌ایم نزدیک 3 میلیارد تومان در شهر ایلام هزینه کنیم.

شهردار ایلام گفت: در سال آینده و ماه‌های پیش‌رو برنامه‌های متعددی در دستور کار شهرداری ایلام قرار داشته که اتمام پروژه‌های نیمه تمام یکی از این اولویت‌ها بوده که اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به زیباسازی فضای شهر ایلام از دیگر اولویت‌های کاری شهرداری ایلام است، همچنین در سال 1395 نیز با کمک شورای شهر و بدنه زحمتکش شهرداری یک پروژه بزرگ در شهر ایلام در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح یا تقاطع در شهر ایلام در دستور کار قرار دارد و این مهم در کنار تفاهمی که با مالکین بخش خصوصی در شهر اجرایی می‌شود، قابل تحقق است.

قبادیان تصریح کرد: ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی از مطالبات مردم و مسئولان در درون شهر ایلام بود که خوشبختانه در این دوره با مذاکره با بخش خصوصی و مالکان آن شروع شده و ثابت کردیم شهرداری می‌تواند در کنار مردم و با تفاهم مردم و بخش خصوصی بخش عمده‌ای از مطالبات مردم در حوزه ترافیک شهری را مرتفع کند.

شهردار ایلام گفت: امیدواریم در ماه‌های پیش‌رو بتوانیم رضایتمندی مردم که همانا رضایت خداوند را به همراه دارد جلب کنیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار