عدل هاشمی پور با صدور پیامی عنوان سومی و مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی زیر ۱۷ سال قهرمانی جهان را به پهلوان رضا آذرشب تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 27 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی عنوان سومی و مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی زیر ۱۷ سال قهرمانی جهان را به پهلوان رضا آذرشب تبریک گفت.

متن پیام;

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

فرزند قهرمانم جناب آقای سید رضا آذرشب

                                                       سلام علیکم

 

خدای بزرگ را سپاسگزارم که در سایه ی زحمات و تلاش‌های جنابعالی، خانواده محترم، مربی زحمتکش جناب آقای جوشن، مربیان گرانقدر تیم ملی کشتی فرنگی و سایر دست اندر کاران و زحمت کشان، لطف و توفیق پروردگار نیز شامل شد تا با سربلندی از مسابقات جهانی کشتی بیرون آیی..

باعث غرور و افتخارم شد که رشادت و افتخار آفرینی فرزند عزیزم را به مانند میلیون ها ایرانی دیگر از سیمای جمهوری اسلامی مشاهده نمایم همچنانکه اقصی نقاط جهان شاهد هنرنمایی و برتری ورزشکاران کشور عزیزم بوده اند.

بر دستان توانمند شما و دیگر قهرمانان و مدال آوران ایران اسلامی بوسه افتخار می زنم و برای سایر نمایندگان ایران عزیز در این دوره از مسابقات جهانی آرزوی توفیق، سربلندی و کسب مدال و افتخار دارم.

سلامتی، سربلندی و مزید توفیقات در تمامی میادین برتر و جهانی را برای شما و ورزشکاران دیارم آرزومندم.

در پناه خدای بزرگ شادمان باشید که شادی و سرور را به مردم هدیه نمودی.

ارادتمند

عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار