مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی شرکت خواهند کرد گفت: ۱۲۰ نفر از دانش آموزان غیر برخوردار در قالب اردوی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 25 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از ایجاد ۱۲۹ پایگاه اوقات و فراغت در تابستان خبر داد و گفت: ۱۸ پایگاه در حاشیه شهرها و ۲۵ پایگاه برای مناطق محروم و روستایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی شرکت خواهند کرد افزود: غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان و رشد همه جانبه شخصیت آنان، ایجاد فضای پر نشاط و جذاب در پایگاه‌های تابستانی در شرایط پسا کرونا، ارتقا سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی هنری دانش آموزان، مهارت آموزی و تقویت هویت دینی و ملی از جمله اهداف این پایگاه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان به اردوهای درون و برون استانی به صورت یک روزه و چند روزه اعزام خواهند شد.

درویشی اضافه کرد: ۱۷۰ برنامه آموزشی و تربیتی برای اجرا در پایگاه‌های تابستانی پیش بینی شده است.

وی در پایان یادآور شد: ۱۲۰ نفر از دانش آموزان غیر برخوردار در قالب اردوی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام، ۳۵۰ نفر از دانش آموزان به اردوهای تشکیلاتی شوراهای دانش آموزی، فرماندهان بسیج، پیشتازان و فرزانگان و اتحادیه انجمن های اسلامی اعزام و اردوهای راهیان نور و شمیم ولایت نیز در بستر شاد برگزار خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار