سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری ۵ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: ۶ بیمار کرونایی در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 21 July 2022

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۶۶ مورد هم به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: فوت قطعی بر اتر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته نداشتیم و مجموع جان باختگان قطعی ۳۱۴۰ نفر باقی ماند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیماران کرونایی بستری جدید را در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۴ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی بیماران بستری در حال حاضر را ۲۶ نفر عنوان کرد و یادآور شد: در ٢۴ ساعت گذشته بیمار بستری موقت جهت تزریق رمدسیویر نداشتیم، بیماران بستری در بخش‌های ویژه ۶ نفر و بیماران با حال وخیم ۳ نفر گزارش شده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر سویه B ۵ که سویه زیرگروه اومیکرون است در کشور شایع شده و متاسفانه موارد بیماری رو به افزایش است.

گفتنی است در حال حاضر وارد پیک جدید شیوع بیماری اومیکرون شده ایم و در مناطق قرمز و نارنجی رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی را باید مد نظر داشته باشیم.

در شرایط کنونی پرهیز از حضور در اجتماعات غیر ضرور و سفر‌های تابستانی توصیه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار