کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان چرداول؛
کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان چرداول از پلمب یک واحد لابراتوار دندانسازی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 18 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محبوب مامی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت جامعه و برخورد با مراکز خدمات رسان غیر مجاز در حوزه نظام سلامت، یک واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز فاقد هرگونه مجوز فعالیت و عدم مدرک تحصیلی مرتبط متصدی پلمب شد.

وی افزود: با پیگیری و حضور کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان و کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول و همراهی نماینده اماکن نیروی انتظامی شهرستان در قالب تیم مشترک پلمب و پرونده متصدی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شد.

کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان چرداول گفت: فعالیت تمامی مراکز خدمات رسان در حوزه سلامت را به صورت مستمر رصد کرده و با متخلفان این حوزه بدون اغماض و به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان این موضوع که بر اساس اهداف و رسالت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول، سلامت آحاد جامعه خط قرمز حوزه نظام سلامت و قابل معامله نیست، از همشهریان شریف سطح شهرستان خواست، از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز بهداشتی و درمانی خودداری نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار