آیت الله رییسی در فرودگاه:
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه الویت های استان کرمانشاه در این سفر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: استان کرمانشاه همانطور که امنیت مرز‌ها را حفظ کرده، باید در امنیت غذایی نقش ارزشمندی ایفا کند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 14 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رییس جمهور در بدو ورود به استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی مردم مرزنشین کرمانشاه و ادای احترام به خانواده‌های شهدا، گفت: استان کرمانشاه همچنان که رهبری فرمودند سینه ستبر ایران اسلامی است و حقیقتاً مرزبانی کرده است و تمامی مردم کشور خود را مدیون این مرزداران می‌دانند.

وی افزود: کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار جانباز و شهید و قریب به ۱۰ هزار شهید دارد و این نشان از صدق حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب و به ویژه در دفاع مقدس است.

آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان کرمانشاه در بخش‌های کشاورزی و گردشگری اظهار کرد: با توجه به مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق زمینه خوبی برای صادرات در این استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: نیاز‌ها و اولویت‌های استان کرمانشاه بررسی شده است و پیشنهادات و مصوباتی در این سفر با توجه به اولویت‌های کرمانشاه مورد توجه قرار گرفته و نسبت به اولویت‌ها تصمیماتی اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور از اختصاص اعتبارات ویژه برای اولویت‌های استان کرمانشاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مصوبات این سفر برای مردم کرمانشاه نتیجه بخش باشد.

رئیس جمهور افزود: شهر کرمانشاه مقصد بیست و هشتمین سفر رییس جمهور و کاروان دولت مردمی سیزدهم است. استان کرمانشاه همانطور که رهبری فرمودند سینه ستبر ایران اسلامی است.استان کرمانشاه زمینه خوبی برای گردشگری دارد، با توجه به مرز مشترکی که با عراق داریم زمینه برای صادرات کالا فراهم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار