استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تکلیف دارند خدمات شبانه روزی مدیران ارشد و سازمان‌های متبوع را منعکس کنند، گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی، اعتماد زایی، آرامش بخشی و اطلاع رسانی تلاش‌ها و اقدامات دستگاه‌ها به مردم است.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴ 07 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ "بهمن امیری مقدم" در اولین کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، افزود: باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان به درستی تعریف و اثرگذاری آن‌ها نمایان شود.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری بدانند روابط عمومی جایگاه ویژه و ارزشمندی دارند و نیرو‌های شاغل در روابط عمومی باید حمایت و پشتیبانی شوند که این مهم را به مدیران شورای اداری استان یادآور خواهیم شد.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید جایگاه خود را به خوبی معرفی و مدیران نیز در راستای تقویت این جایگاه به شکل ویژه‌ای تلاش کنند.
امیری مقدم با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند ارتباط موثر بین ارباب رجوع و سازمان را فراهم کنند، گفت: فعالیت‌های این مجموعه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم با مسولان احساس صمیمت کنند.
وی اضافه کرد: کرمانشاه باید به خوبی معرفی شود و در این راستا رسانه ها، صاحبان قلم و روابط عمومی‌ها باید به خوبی ایفای نقش کنند چرا که اجرای این مهم موجب خواهد شد اقتصاد و اشتغال استان شکوفا و چهره زیبای کرمانشاه نیز بیشتر شناسانده شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین علت عقب افتادگی کرمانشاه خوب معرفی نکردن این استان است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌هایی که برای معرفی شایسته کرمانشاه انجام شده، متاسفانه همراهی مناسبی از سوی بخشی از صاحبان قلم و تریبون در این زمینه صورت نگرفته است.
امیری مقدم افزود: ضرورت دارد جایگاه استان کرمانشاه در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها ارتقا یابد و دستگاه‌ها باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و روابط عمومی‌ها در این راستا نقش موثر خود را در تحرک بخشی به جامعه و اطلاع رسانی صحیح از برنامه‌ها ایفا کنند.
وی با تاکید بر اینکه افراد خلاق، توانمند و کارآمد باید در روابط عمومی‌ها فعالیت کنند،   گفت: روابط عمومی‌های استان کرمانشاه می‌توانند سرآمد روابط عمومی‌های کشور باشند.
استاندار کرمانشاه افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آموزش‌ها از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری و همکاری دفاتر ذیربط در حوزه روابط عمومی تخصصی‌تر خواهد شد و برای ارتقای این دوره‌ها وکارگاه‌ها اقدامات لازم انجام می‌گیرد  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار