۳۵۰ تن از دختران بهزیستی خراسان رضوی در یک اردوی تفریحی زیارتی، به زیارت حرم مطهر امام هشتم (ع) مشرف می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 26 June 2022

به گزارش تابناک رَوی، شهره شاهرودی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: این اردو برای فرزندان دختر ۷ تا ۱۲ سال مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی استان برنامه ریزی شده و حدود ۳۵۰ فرزند را در بر می‌گیرد. 

وی یادآور شد: کودکان در ایام کرونا مجبور بودند اوقات زیادی را در شرایط قرنطینه و درون خانه سپری کنند و این اردو فضای مفرحی برای این عزیزان فراهم می‌کند و تلاش شده است تا در این اردو فرزندان اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری نمایند.
وی ادامه داد البته مسئولان و پرسنل خانه های کودکان و نوجوانان در دو سال کرونا تلاش های زیادی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان‌مان داشته اند ولی در این مدت نسبتاً طولانی، برنامه سفر و اردو خیلی کم بوده و کودکان نیاز داشتند که این سفر برایشان برنامه‌ریزی شود.
شاهرودی گفت: همت خیرین استان همیشه شامل حال مددجویان ما بوده و در این اردو نیز چند نفر از خیرین تمام هزینه‌های اردو را متقبل شده‌اند که بهزیستی به عنوان متولی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست از این خیرین عزیز، قدردانی می‌کند.
شاهرودی گفت: کودکان شرکت کننده در این اردو علاوه بر زیارت حرم مطهرامام هشتم(ع)، یک وعده میهمان خوان گسترده امام رئوف در مهمانسرای حضرت می‌باشند.
وی افزود: در طی این اردو فرزندان از برخی نقاط دیدنی مشهد دیدن می‌کنند و همچنین برنامه های متنوعی از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشهای آبی و تفریحات مفید برایشان تدارک دیده شده است.
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: این کودکان از ۸ شهر استان و از ۱۴ مرکز شبه خانواده به مشهد مقدس مشرف می شوند و سعی بر این است که این اردوها جهت فرزندان بزرگتر نیز برگزار گردد.
وی افزود: ‌تعدادی از این دختران زیارت اولی می باشند و زیارت مضجع شریف رضوی، بارقه‌های امید را در دل این نوجوانان مشتاق، روشن می‌کند و ایمان آنها را تقویت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار