شهردار اسبق مشهد گفت:جهاد سازندگی نمونه موفق مشارکت جوانان در کشور بود.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 23 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، سید هاشم بنی هاشمی در اجلاسیه و مجمع عمومی گروه شهریاران مشهد که با حضور مدیران شهری و شهریاران مشهد برگزار گردید؛ اظهار کرد: وقوع انقلاب با حرکت جوانان بود و جهاد سازندگی مدلی از مشارکت جوانان در کشور بود که توانست مدیریت جهادی را ترویج نماید.

وی با اشاره به اینکه از عمق تاریکی ها روشنایی ها برمی خیزد؛ افزود: ما نباید گذشته خود را نادیده بگیریم و از آینده نیز باید بهره گیریم تا حرکت به سوی آینده که مبتنی بر حرکت رو به جلوست و مستلزم تشکیلات و نیروی انسانی است، موفقیت آمیز باشد.
شهردار اسبق مشهد در ادامه بیان کرد: اندیشه ها و تفکر نو و بکارگیری افراد متخصص سرمایه های بزرگی است که بهره گیری آن در مدیریت شهری فرصت های خوبی را رقم خواهد زد.
بنی هاشمی بکارگیری ۷۰۰ نیروی جوان در دوره مدیریت شهری خود را ارج نهادن به جوانان دانست و تصریح کرد: ریشه این جلسه و اندیشه امیدوارم انقلاب در مدیریت شهری باشد.
وی اذعان کرد: مشهد در مقیاس ملی نیست بلکه در ابعاد جهانی دارای ظرفیت ها و فرصت های بسیاری است.
شهردار اسبق مشهد با بیان اینکه مشهد به عنوان اولین کلانشهر مذهبی جهان است، خاطرنشان کرد: مشهد علاوه بر اینکه حرم مطهر رضوی در آن واقع است دارای ظرفیت های اقلیمی، تجاری و اقتصادی مناسبی نیز می باشد.
بنی هاشمی حاشیه شهر مشهد را برای مشهد تهدید ندانست و گفت: حاشیه شهر فرصت است‌ که برای آن باید طرح جامع با اهداف مشخص داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم اندیشکده بتواند بازویی برای حل مشکل حاشیه شهر باشد و با ارائه طرح های مناسبی برای از بین بردن مشکل آن از سوی شهریاران مشهد اقدام مناسبی انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار