فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کاهش هشت درصدی وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 03 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان چالوس، علیرضا قدیمی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال تصادفات برون‌شهری فوتی در این شهرستان 75 درصد کاهش داشته است.
وی از افزایش 43 درصدی تصادفات جرحی برون‌شهری خبر داد و افزود: در زمینه تصادفات خسارتی در 6 ماه نخست امسال‌ با 95 درصد کاهش روبه‌رو بودیم.
فرمانده انتظامی چالوس مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات برون‌شهری را در نیمه‌نخست امسال 47 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته اعلام کرد و گفت: در زمینه تصادفات ناشی از خسارتی و جرحی نیز به‌ترتیب 27 درصد کاهش و 67 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.
وی در ادامه از کاهش 9 درصدی توقیف خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و خاطر‌نشان کرد: در زمینه توقیف موتورسیکلت نیز 29 درصد کاهش در مدت 6 ماه امسال داشتیم.
قدیمی تماس‌های مردمی با پلیس 110 نیروی انتظامی چالوس را در مدت 6 ماه امسال 33 هزار و 491 مورد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 6 هزار و 425 مورد عملیاتی شد و 27 هزار و 66 مورد نیز در قالب مشاوره‌ای اجرا شد.
وی با اعلام اینکه کشفیات مواد مخدر در مدت 6 ماه در شهرستان چالوس نسبت به‌مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش داشت، افزود: در زمینه سرقت مغازه و منازل با 9 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم.
فرمانده انتظامی چالوس از افزایش 15 درصدی کشفیات انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کشف انواع موتورسیکلت سرقتی و انواع خودرو نیز به ترتیب 22 و 26 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
وی از ساماندهی منازل استیجاری در ایام تعطیلات خبر داد و یادآور شد: براساس قوانین جدید اداره گردشگری مقرر شد تا خانه‌های ویلایی با عنوان خانه‌های مسافر به صورت نظام‌مند در اختیار مسافران و گردشگران قرار بگیرد که برای تحقق این امر نیز شناسایی تمام منازل مسکونی را تا قبل از ایام عید نوروز سال بعد در دستور کار خود قرار دادیم.
قدیمی در پایان از اجرای 55 برنامه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در هفته نیروی انتظامی امسال خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های علمی، شرکت در نمازجمعه و ارائه عملکرد به شهروندان، گردهمایی اصناف، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی، قرائت زیارت عاشورا، کوه‌پیمایی، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهدا و ... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی در شهرستان چالوس اجرا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار