استاندار در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مطرح کرد:
جان باختن بیش از 400 ایرانی در فاجعه منا بسیار سخت و درد آور است؛ جمعه شب اولین سری از عروج کنندگان در حادثه منا به کشور بازگردانده شدند؛ با ورود این عزیزان و استقبال از آنها می‌تواند موجبات آرامش خانواده‌های قربانیان را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 03 October 2015
 به گزارش تابناک خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان، استاندار  امروز در صبحگاه مشترک خراسان رضوی نیروی انتظامی خراسان رضوی که در آموزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شده بود با عرض تبریک و تشکر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و افرادی که با تلاش خود به این نظام دوام و بقاء بخشیدند، اظهار داشت: بایستی با قرار گرفتن در آستانه هفته نیروی انتظامی از شما پاسداران امنیت کشور تشکرو قدردانی کنیم.
استاندار خراسان رضوی گفت: آنهایی که در حادثه منا کشته شده‌اند به طور حتم مورد رحمت خدا قرار گرفته‌اند؛ امیدواریم خداوند به خانواده‌های این عزیزان آرامش اعطا فرماید.


رشیدیان حافظان امنیت را مایه آرامش کشور دانست و تاکید کرد: در فاجعه منا پلیس سعودی نتوانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد؛ مدیریت تجمعات و مراسم به دلیل بی‌کفایتی و ضعف در برنامه‌ریزی به فاجعه بزرگی تبدیل شد.
وی پلیس را منشاء آرامش و برقراری امنیت دانست و گفت: پلیس این توانایی را دارد که با آنچه مخل امنیت و آرامش باشد برخورد کند؛ شرایط منطقه‌ای، نا امنی در منطقه و وجود گروه‌های امپریالیسم و صهیونیست که با حمایت برخی کشور‌های همسایه در منطقه جولان می‌دهند اهمیت وجود امنیت را هرچه بیشتر برای ما نمایان می‌سازد.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: گروه‌های قاچاق مواد مخدر و برهم‌زنندگان نظم بایستی بدانند که پلیس با پشتوانه مردم در تمامی شهر‌ها، جاده‌ها و نقاط دور افتاده در حفظ نظم امنیت تلاش دارد.
رشیدیان پیوست امنیت برای ابعاد انسانی را پیوستی مهم دانست و گفت: تمامی اعمال و اقداماتی که افراد درطول روز انجام می‌دهند تنها با پیوست امنیت، اجرایی می‌شود؛ پلیس جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در خدمت جامعه‌ای اخلاق مدار و دین مدار باشد؛ ارزش‌هایی که در جامعه ایران حاکم است به پلیس و نیروی انتظامی در جهت برقراری حفظ نظم و امنیت یاری می‌رساند.
وی با اشاره به سالی که به فرموده رهبری عنوان هم دلی و همزبانی دولت و ملت دارد بر لزوم هم افزایی در ارتقاء امنیت تاکید کرد  و افزود: در خراسان رضوی همکاری و همیاری میان مسئولین به خوبی به چشم می‌ ‎خورد و همگان برای خدمت به نظام ، هم‌دل و هم‌زبان شده‌اند.
سخنرای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و اهداء جایزه و درجه، بخش دیگری از این صبحگاه را به خود اختصاص داد و پس از آن اجرای حرکات دفاع شخصی توسط نیرو‌های یگان شخصی، مانور اقتدار موتور سواران، مانور دستگیری سرقت مسلحانه از بانک بخش دیگری از اجرای نمایش بود که در این صبحگاه صورت پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار