فرمانده انتظامی چالوس با گرامیداشت هفته ناجا از اجرای ۵۵ برنامه ویژه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا قدیمی ظهر شنبه در نشستی با اصحاب رسانه با تبریک هفته ناجا به شمار روز افزون مسافر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات بیش از یک‌میلیون نفر از طریق محور کندوان در شهرستان اسکان می یابند که می‌طلبد امکانات پلیس هم مضاعف شود.
فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اهداف مهم در هفته ناجا گفت: برنامه های این هفته با هدف جلب اعتماد عمومی، افزایش مشارکت مردمی، افزایش احساس امنیت و مسئولیت‌پذیری، ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس و پاسخگوی به مطالبات مردمی و همبستگی ملی و هماهنگی با صاحب‌نظران و علما و اندیشمندان وپیشکسوتات پلیس برگزار می شود.
قدیمی با اشاره به شعار محوری هفته ناجا، اقتدار پلیس، هم دلی وهم زبانی، امنیت و آرامش الگوی، بابیان آمار تصادفات شش ماه سال جاری گفت: تصادفات برون‌شهری منجر به فوت ۷۵ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۴۳ درصد افزایش و تصادفات خسارتی ۹۵ درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی چالوس گفت: همچنین درمجموع تصادفات داخل شهری ۴۵ درصد افزایش داشت و تصادفات  تصادفات درون‌شهری منجر به فوت تا ۴۷ درصد افزایش برون‌شهری تا ۲۷ درصد کاهش یافت.
وی از توقیف ۹ درصدی خودرو خبرداد و گفت: ۲۹ درصد کاهش توقیف موتورسیکلت، ۴۵ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و ۹ درصد کاهش سرقت را در شهرستان شاهد بوده ایم.
قدیمی دربخشی از سخنان خود با اشاره به مجموع آمار ۳۳ هزار و ۴۹۱ تماس با سامانه ۱۱۰ در شش ماه اول سال گفت: از این مجموع ۲۷ هزار و ۶۶ مورد مربوط به مشاوره ثبت‌شده و ۶ هزار و ۴۲۵ مورد عملیاتی ثبت‌شده است.
وی با اشاره به مجموع افزایش کشف ۱۵ درصدی کل سرقت‌ها اعم از احشام و منازل و غیره  گفت: از این مجموع ۲۶ درصد مربوط به کشف سرقت خودرو، ۲۲ درصد موتورسیکلت بوده است.
قدیمی در پایان با اشاره به ۵۵ برنامه‌سازمانی برون‌سازمانی در هفته ناجا گفت: با هماهنگی سازمان گردشگری مقر رشد منازل که اجاره داده می‌شود تا قبل عید شناسایی و تبدیل به خانه مسافر شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار