در راستای بازدیدهای نظارتی گردشگری در مشهد صورت گرفت؛
رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد گفت: با پیگیری‌های انجام شده در بیش از ۱۰ روز ۱۰۶ بازرس در ۲ نوبت کاری با ظرفیت چهار تیم عملیاتی در اطراف حرم رضوی و امور مرتبط با نظارت از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 15 June 2022

به گزارش تابناک رضوی حسین امیر کلالی با بیان این مطلب افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده برای آمادگی استقبال از زائران و مسافران ورودی به مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت بیش از ۷۰۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و گردشگری مشهد انجام شد.

وی اظهار کرد: این بازدیدهای نظارتی با بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری انجام شده است. بازدیدهای نظارتی شامل تمامی مراکز گردشگری از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، میهمانپذیر، خانه‌مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان مشهد است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در بیش از ۱۰ روز ۱۰۶ بازرس در ۲ نوبت کاری با ظرفیت چهار تیم عملیاتی در اطراف حرم رضوی و امور مرتبط با نظارت از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی امیرکلالی یادآور شد: در نتیجه این بازرسی‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون ریال از وجوه اضافی دریافت شده به زائران برگشت داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار