سرهنگ کلوانی با اشاره به اينكه املاک تصاحب شده و غير قانوني به مساحت120 متر و با ارزش10ميليارد ریال بوده که طي اين عمليات منسجم و هماهنگ همگي آزاد سازي و به سازمان های مربوطه تحویل شد
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 08 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 18/03/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
ولایتمداری خانواده های شهدا و ایثارگران ستودنی است
رئیس عقیدتی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، رشادت های ایثارگرانه، ولایتمداری، استقامت و حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ستودنی برشمرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مراسم یادواره بیست تن از شهدای شهر کوهی خیل از توابع شهرستان جویبار با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فراجا، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر کوهیخیل برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" تجلیل از خانواده های شهدا را یک وظیفه همگانی بر شمرد و اظهار داشت: رشادت های ایثارگرانه، ولایتمداری، صبر، استقامت و حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ستودنی است.
وی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان را مظهر اقتدار و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: اگر امروز ما با خیالی آسوده به دیدار شما آمده ایم حاصل امنیتی است که فرزندان شما با جانفشانی های خود رقم زده اند و امروز افتخار من این است که در محضر خانواده شهدا هستم.
رئیس عقیدتی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه اظهار داشت: با اشاره به سخنان ناب مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) تصریح نمودند من نشستن روی فرش و زیر سقف منزل شهداءرا برای خودم افتخار و سعادت می دانم و کسب معنویت می کنم.
حجت الاسلام ادیانی در پایان سر بلندی وحدت و یکپارچگی میهن اسلامی در حال حاضر در سایه مجاهدت شهداء و ایثارگران بوده و بر همه ما وظیفه است که حافظ راه آنان باشیم.
----------------------------------
تصادف مرگبار با 2 کشته و 4 مجروح در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تصادف مرگبار کامیونت خاور و خودروی پراید با 2 کشته و 4 مجروح در جاده قدیم شهرستان چالوس خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی اکبر خسروی" با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب روز دوشنبه در جاده قدیم چالوس - مرزن آباد، یک دستگاه خودروی خاور با خودروی پراید برخورد و2 کشته و4 مصدوم بجای گذاشت.
وی افزود: بنا به نظر کارشناسان پلیس راه خودروی خاور تخلف تجاوز به چپ از محور وسط راه را داشته که منجر به برخورد شدید با خودروی پراید شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: در این سانحه دلخراش دو خانم 12 ساله و23 ساله در دم جان باختند و2 مرد و2 نفر زن نیز دچار مصدومیت شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان طالقانی چالوس اعزام و در حال حاضر حال عمومی آنها مطلوب می باشد.
سرهنگ خسروی به رانندگان و مسافران توصیه کرد: با شتاب و عجله در رانندگی و سبقت های غیر مجاز سفری غم انگیز و اندوهبار برای خود و خانواده ها رقم نزنند.
-------------------------------
کشف 4 هزار و 200 عدد قوطی روغن موتور تقلبی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 4 هزار و 200 عدد قوطی روغن موتور تقلبی به ارزش 18میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر و بابل، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش روغن موتور های تقلبی توسط افردی در شهرستان های قائم شهر و بابل، موضوع در دستور کار كارشناسان اداره اطلاعات عمليات پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل دپوی این روغن ها شناسایی شد و ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی و همکاری نمايندگان سازمان صمت این انبار پخش را مورد بازرسی قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: ماموران در بازدید این انباردر شهرستان بابل،4 هزار و 200 عدد قوطی روغن موتور تقلبی از انواع چهار ليتري و دو ليتري و يك ليتري بدون آرم استاندارد و فاقد كد ده رقمي استاندارد را کشف و بک دستگاه نیسان حامل روغن تقلبی را در شهرستان قائمشهر توقيف کردند.
سرهنگ محمدپور ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ 18 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل نگهداری کالا نیز پلمب شد.
--------------------------
دستگیری سارقان سیم و کابل برق در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف به 15 فقره سرقت سیم کابل برق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت های متعدد سیم وکابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان محمودآباد به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند 2سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در بازجویی های فنی بعمل آمده توسط پلیس ، سارقان به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.
---------------------------
تخریب ساخت وساز غیرمجاز بنای 10میلیاردی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از آزادسازی و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز بنای 10 میلیارد ریالی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی"در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی ساخت و سازهاي غيرمجاز در زمین های زراعی، بنا به درخواست اداره جهاد کشاورزي و منابع طبیعی و امور آب و برابر قانون حفظ کاربري منابع طبیعی و اجرای دستور صريح دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان، خلع ید منابع طبیعی روستاهای شهرستان به مساحت بیش از 120متر که توسط افرادی تغییر کاربری داده شده و بر روی آن ساخت و ساز غیر مجاز صور گرفته بود، مورد شناسایی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه پس از اخذ حکم قضائی مبنی بر قلع و قمع و اعاده وضع به وضعيت سابق، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه عملیات تخریب و آزادسازی با حضور نمایندگان دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان این شهرستان، نماینده حقوقی اداره جهاد کشاورزي و راه و شهرسازی با موفقيت اجرا شد.
سرهنگ کلوانی با اشاره به اينكه املاک تصاحب شده و غير قانوني به مساحت120 متر و با ارزش10ميليارد ریال بوده که طي اين عمليات منسجم و هماهنگ همگي آزاد سازي و به سازمان های مربوطه تحویل شد.
----------------------------------
کشف 2 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در قائم شهر
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از كشف یک انبار لوازم خانگی با 55 دستگاه جارو برقی و همزن برقی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ريال خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران اداره امنیت اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان از وجود یک انبار لوازم خانگی در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی استان قائم شهر تصریح کرد: در این بازرسی 29 دستگاه جارو برقی و 26 دستگاه همزن برقی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 2 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
سرهنگ خادمی با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي، خاطرنشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
--------------------------
برخورد قاطعانه پلیس بابل با اراذل و اوباش
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 6 نفر اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در آن شهرستان شده بودند، خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با بیان اينكه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور كار پليس قرار دارد، اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که هیچ فردی آرامش و امنیت شهروندان محترم شهرستان بابل را به خطر بیاندازد.
وي افزود: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي110 مبني بر یک مورد درگیری در بلوار کشاورز این شهرستان که با سلاح سرد، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت توسط چند  نفر از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی همراه بوده است، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل اضافه کرد: عوامل پلیس امنیت عمومی و یگان امداد در اسرع وقت در صحنه درگیری حاضر و  در کمترین زمان ممکن تعداد 6 نفر از مخلان نظم و امنیت را که باعث رعب و وحشت اهالی شده بودند را دستگیر و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ شالیکار در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پليس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت و بدون اغماض  با آنها برخورد خواهد کرد.
---------------------------
دستگيري قاچاقچیان مواد مخدر در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ازدستگيري دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 7 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی دو قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند .
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در یکی از ورودی های این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 7 کیلوگرم مواد مخدرتریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
سرهنگ عنایتی در پايان با تأکيد برهمکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشكوك را با مرکز فوريت هاي پليسي110در ميان بگذارند.
------------------------
دستگیری 18سارق و مالخر اموال مسروقه در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 18 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 15 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه 18سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس به 15فقره سرقت اعتراف کردند و مقداری انواع موادمخدر در این طرح کشف و 5 موتورسیکلت و 8 خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف شدند.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار