نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیاز داریم هر روز تفکرات و دیدگاه‌های امام (ره) را مرور کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 02 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا آیت‌الله امان‌الله نریمانی در آستانه سالروز ارتحال امام (ره) با تاکید بر پایبندی امام خمینی (ره) به آموزه‌های دینی، اظهار کرد: ایشان در تمامی امور زندگی شامل مسائل پیچیده کشور و حتی کار‌های شخصی بر آموزه‌های دین اسلام تکیه می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه تکیه بر مبانی اسلام در همه امورات علت تاثیرگذاری بالای اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دنیا بود، گفت: امام (ره) به پشتوانه اسلام محبوب همگان شد.

وی با تاکید بر اینکه ظلم ستیزی با تکیه بر سلاح ایمان و توکل به خدا از ویژگی‌های بارز شخصیتی امام (ره) بود، گفت: ایشان با تکیه بر روحیه ظلم ستیزی توانست در برابر دنیا بایستد و در سن ۸۰ سالگی انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی جامع داشت، تصریح کرد: این پیر فرزانه حکیم، فیلسوف و عارفی بزرگ بود که در راستای دفاع از اسلام مقابل هر قدرتی می‌ایستاد و به هیچ عنوان از مواضع اسلام کوتاه نمی‌آمد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی امام (ره) به جامعه، گفت: برای ادامه راه انقلاب باید نسل جوان را با اندیشه‌های امام (ره) آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای جوانان و آیندگان اضافه کرد: باید وصیت نامه امام خمینی (ره) که شامل سیره عملی ایشان است را با زبان هنر در فضای مجازی منتشر کنیم تا همگان با شخصیت و تفکرات امام (ره) آشنا شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جوانان سال‌های حیات امام خمینی (ره) را درک نکرده اند، لذا شناخت درستی هم از شخصیت ایشان ندارند و این مهم ضرورت معرفی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی (ره) را نشان می‌دهد.

نریمانی در ادامه اشاره‌ای هم به مشکلات اقتصادی موجود در کشور در شرایط کنونی داشت و تاکید کرد: اگر مسئولین به آموزه‌های امام خمینی (ره) در حل مشکلات کشور رجوع کنند، تمامی مشکلات رفع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار