تابناک-کاروان خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام با استقبال گرم کادر درمان وارد بیمارستان تخصصی زنان و زایمان(شریعتی) شدند.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ 02 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، از صبح امروز کاروان محور مرکزی زیرسایه خورشید استان هرمزگان برنامه‌های دومین روز از دهه مبارک کرامت را در بندرعباس از سر گرفتند و در اولین برنامه خود راهی بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس شدند. 

خادمین حرم مطهر رضوی همراه با استقبال گرم کادر درمانی و پرستاری بیمارستان و زایشگاه شریعتی بندرعباس وارد این مرکز درمانی شدند و با حضور در این بیمارستان از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرده و ضمن تبریک‌گویی به مادران در بخش نوزادان تازه تولد یافته حاضر شده و  حرز مبارک حضرت امام جواد علیه السلام را به گردن نوزادان آویختند و دعای خیر نثار این کودکان کردند. 

حجت‌الاسلام جواهری در بین کارکنان این بیمارستان اظهارداشت: در این دنیا اگر کسی متوجه این شده باشد برای چه آمده است و کجا قرار است برود همین فهم مسیر برای رسیدن به هدف او را کمک خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا یک چیزهایی به ما کمک می‌کند تا سرعت خود را در انجام تکالیف، وظایف و رسیدن به اهداف بیشتر کنیم همانگونه که ما وقتی می‌خواهیم در کسی شوقی ایجاد کنیم برای بهتر انجام دادن کار وی پاداش‌هایی در نظر می‌گیریم.

حجت الاسلام جواهری بیان‌کرد: پیشه پزشکی و پرستاری جزو اموری است که خداوند برای آن اجر عظیمی قرار داده است و بدانید پاداشی که در خدمت شما وجود دارد بسیار بی‌مثال چرا که در کنار خدماتی که ارائه می‌دهید بایست صبر بالایی هم داشته باشید از این بابت که شما در حال ناخوش مردم آن‌ها را همراهی می‌کنید و مردم حال بد خود را پیش شما می‌آورند.

وی ادامه داد: در سختی‌های کار مسئله‌ای که به شما انرژی می‌دهد این است که بدانید کار شما چه ارزشی دارد از این رو در روایات تاکید شده است کسی که ۲۴ ساعت از بیماری پرستاری کند یکی از پاداش‌هایی که به او می‌دهند این است که سرعت وی در گذر از پل صراط بسیار افزایش می‌یابد.

روحانی کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان تصریح‌کرد: پاداش دیگری که در روایات برای این قشر زحمتکش بیان شده است این است که این که با ابراهیم خلیل الرحمان محشور می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار