رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: سه هزار و ۶۶۰ نفر از دامداران، مرغداران و آبزی پروران این استان در سامانه سیتا(سامانه تسهیلات اعتباری) وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 01 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی صفری افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها در راستای افزایش سرمایه در گردش واحدها، بسته‌های حمایت تسهیلاتی از ۶ روز گذشته آغاز و ۱۵۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی به صورت گلوبال در کشور برای پرداخت به صورت تسهیلات به دامداران، مرغداران و آبزی پروران بارگذاری شده است.
وی ادامه داد: استان مرکزی در زمینه ثبت نام دامداران، مرغداران و آبزی پروران در سامانه سیتا، پس از استان خراسان رضوی رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌ است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی یادآورشد: ۲ هزار و ۵۶۹ مورد پرونده توسط سازمان جهاد کشاورزی این استان به بانک ارسال شده و استان در این زمینه رتبه سوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌ است.
صفری گفت: ۵۶ پرونده با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش به دامداران، مرغداران و آبزی پروران استان مرکزی پرداخت شده‌ است.
وی ادامه داد: ۸۵۰ هزار قطعه جوجه ریزی در خردادماه امسال در واحدهای پرورش طیور استان مرکزی انجام شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته‌ است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: امید است تاپایان خرداد ماه این روند جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش طیور استان ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار