رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در کرمانشاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 01 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، عباس سروری امروز (یازدهم خرداد) در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در کرمانشاه با بیان اینکه از حدود پنج سال گذشته به دلیل همزمانی ایام رحلت امام (ره) با ماه مبارک رمضان و پس از آن نیز به واسطه شیوع بیماری کرونا مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بدون اعزام زائر به حرم مطهر ایشان برگزار شده، گفت: امسال نیز به واسطه تداوم شرایط کرونایی اعزام زائر به مرقد مطهر امام (ره) از کرمانشاه نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به دلیل تدوام شرایط کرونایی تنها یازده استان نزدیک به تهران اعزام زائر به مرقد مطهر امام راحل (ره) را خواهند داشت که کرمانشاه جزو این استان‌ها نیست.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در سالگرد ارتحال امام (ره)، اظهار کرد: ویژه برنامه سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راس ساعت یازده صبح روز شنبه، ۱۴ خرداد در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سخنران ویژه این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهد بود و پس از پایان مراسم نیز نماز جماعت به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه سپس با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها در کرمانشاه در قالب همایش "سلام فرمانده" گفت: این مراسم از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز جمعه (۱۳ خرداد) در محوطه تاریخی تاق‌بستان آغاز خواهد شد.

وی از عموم مردم ولایی شهر کرمانشاه برای حضور در این مراسم به همراه فرزندان دهه نودی خود دعوت کرد.

وی سپس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ای به مناسبت رحلت امام (ره) از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۳ خرداد در حیدریه امیرالمومنین (ع) در میدان آیت‌الله کاشانی کرمانشاه گفت: سخنران این مراسم آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواهد بود.

سروری با اشاره برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) درتمامی شهرستانها، بخش ها، دهستان‌ها و روستا‌های بزرگ، گفت: تمامی مساجد و بقاع متبرکه در این خصوص برنامه خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به تدارک برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلف در راستای تبیین شخصیت امام (ره) در استان، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از طریق فضای مجازی جامعه به ویژه جوانان را با سیره عملی زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در شهر کرمانشاه داشت و گفت: این مراسم ساعت ۱۸ با سخنرانی حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان در مسجدالنبی (ص) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار