تابناک- استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: هر کجا فعالیت مطلوب ارکان دولتی را به نفع مردم دیدید پوشش دهید و یه مردم بگویید و مقطعی عمل نکنید.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 31 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسمی با حضور جمعی از نیروهای روابط عمومی دستگاه ها در هتل هما، ضمن عرض تسلیت و تعضیت خدمت هموطنان آبادانی اظهار داشت: طبق فرموده رهبری معظم اگر بخواهیم جهاد تبیین را در یک دستگاه رواج دهیم، روابط عمومی ها یکی از ارکان اصلی برای تحقق این مهم است،و از این بابت می طلبد که فارغ از همه سیاست گذاری های دستگاه های دولتی و و حتی وزرا تمرکزشان بر اطاعت از دستورات رهبری باشد.

 

 

وی افزود:روابط عمومی ها نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند،روابط عمومی نباید در اطلاع رسانی ها مقطعی باشند دشمن ما مشترک است و ما باید در مقابل آنها نیرویی واحد باشیم، از شما نیرو های یکه تاز عرصه اطلاع رسانی درخواست میکنم از خدمات رسانی ها و دستاورد های تمامی دولت ها بگویید و مقطعی عمل نکنید.

 

 

دوستی بیان کرد: در حال حاضر روی صحبت ما کارآمدی نظام اسلامی است نظامی که ۲۲ بهمن ۵۷ آغاز شد و انشالله پایانش ظهور مبارک حضرت بقیه الله الاعظم خواهد بود،بنابراین هر کسی در جمهوری اسلامی کاری انجام داده و آجر روی آجر گذاشته است را بگویید، تمرکز ما روی افراد نباید باشد تمرکز ما باید روی پروژه ها و خدمات رسانی جمهوری اسلامی باشد‌.

 

 

استاندار هرمزگان ابراز کرد: ما در مقابل توهین و دروغ خواهیم ایستاد و شما روابط عمومی ها پرچمدار مطالبه گری و بازخواست دولت و نمایندگان دولتی هستید ، وقتی استاندار در جایی مصوباتی را ایجاد می‌کند باید برای نتیجه کارش جواب بدهد و این حق مردم است که بدانند،چنین رسالت مهمی که اطلاع رسانی به آحاد مردم است به دوش شما نیرو های روابط عمومی است.

 

 

مهدی دوستی اذعان کرد: هر جا عملکرد خوب دیدید سخن به میان بیاورید فرقی نمیکند از دولت باشد یا از نمایندگان مجلس یا از مامورین قوه قضاییه، آقای قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عملکرد کاملا شایسته ای دارند که قابل دفاع است ، روابط عمومی ها باید از عملکرد شایسته همه ارکان نظام سخن بگویند.

 

 

 

این مقام مسئول تاکید کرد: در بحث راه های روستایی که نیازمند لایروبی و ترمیم است همه دستگاه های ذیربط و راهسازی ها پای کار بیایند و مشکلات مردم را حل کنند، مهم ترین وظیفه ما بر طرف کردن معضلات مردم است و روابط عمومی وظیفه اطلاع رسانی این خدمات را به عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار