رونمایی از کتاب شعر "باران افقی" و پوستر جشنواره ملی فانوس
کد خبر: ۱۰۴۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ 29 May 2022

کتاب شعر "باران افقی" حاوی اشعاری از ادبیات دفاع مقدس و پوستر جشنواره‌ی شعر پایداری و جشنواره‌ی ملی فانوس ویژه‌ی تولیدات هنری دفاع مقدس گیلان در رشت رونمایی شد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ مجموعه‌ی شعر باران افقی گزیده ایی از اشعار شاعر معاصر بهمن صالحی ست که اشعار مرتبط با ادبیات دفاع مقدس آن از سوی اسماعیل محمد پور گردآوری درقالب یک مجموعه‌ی ۱۵۰ صفحه ایی منتشر شده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و شهادت در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: بهره گیری از زبان و ظرفیت هنر در انتقال مفاهیم و ادبیات دفاع مقدس از جمله راهکار‌هایی ست که می‌تواند در تبیین رویداد‌های مهم ارزشی و مرتبط با حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس اثر گذار باشد.
سرهنگ حسن حبیبی همچنین از آغاز فراخوان ششمین جشنواره‌ی ملی فانوس، ویژه‌ی تولیدات هنری دفاع مقدس و همچنین جشنواره‌ی استانی شعر پایداری از فردا خبر داد و افزود: علاقه‌مندان از نهم خرداد تا پایان تیرماه فرصت دارند آثار خود را در قالب سرود، موسیقی، نمایش، فیلم، عکس، نمایشنامه، پوستر و شعر به واحد ادبیات مرکز فرهنگی و باغ موزه‌ی دفاع مقدس گیلان واقع در کیلوکتر ۶ جاده‌ی رشت به تهران ارسال نمایند.
این دو جشنواره قرار است در مردادماه امسال برگزار شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار