سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج از شناسایی حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این اداره از مشترکین ۶۲۰ میلیون تومان طلب دارد.
کد خبر: ۱۰۴۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 28 May 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی ، مصطفی عرب عامری با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شهرستان شناسایی شده که ۴ مورد به انشعاب مجاز تبدیل و ۷ مورد جمع آوری و مابقی جهت طی مراحل قانونی در دست اقدام است.

 

سرپرست امور آبفای شهرستان فاروج ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تأمین و توزیع آب شرب، گفت: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود.

 

وی در ادامه به طلب ۶۲۰ میلیون تومانی این امور از مشترکین خانگی و غیر خانگی شهرستان اشاره کرد و افزود: تداوم خدمات نیازمند پرداخت این هزینه است.

 

عرب عامری از تعویض ۲۴ دستگاه کنتور خراب در دو ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تعویض کنتورهای معیوب به منظور کاهش میزان هدر رفت آب و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار