امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امروز کاسبان و فعالان بازاری باید مردم را در این گذر و جراحی اقتصادی کمک کنند، از این‌رو امید می‌رود کسبه با سود معقول کالاها را عرضه کنند تا خیر و برکت آن بیشتر شود
کد خبر: ۱۰۴۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 28 May 2022

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اثرات مهم تقوا و بندگی خداوند، همنشینی با انبیاء، صالحان، شهدا و انسان‌های شایسته و بهره‌مندی از شفاعت این عزیزان است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه در زمان مشکلات و سختی‌ها مومنان باید به فکر یکدیگر باشند، گفت: تقوای اقتصادی در این برهه از زمان یک ضرورت است، امروز و با اصلاح یارانه‌ها همکاری برای اجرای بهتر طرح لازم است و نباید ارزاق را به امید گران‌فروشی احتکار کرد.

شمسی‌فر بیان داشت: امروز کاسبان و فعالان بازاری باید مردم را در این گذر و جراحی اقتصادی کمک کنند، از این‌رو امید می‌رود کسبه با سود معقول کالاها را عرضه کنند تا خیر و برکت آن بیشتر شود.

وی با اشاره به برخی مناسبت‌های هفته پیش‌رو اشاره و تصریح کرد: شنبه هفته آینده سالروز تشکیل اولین جلسه مجلس شورای اسلامی است، ضمن تبریک این روز به نمایندگان مجلس، یکی از وظایف منتخبان مردم اصلاح قوانین و نظارت دقیق بر اجرای آن در جهت حل مشکلات مردم است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها در اول ذی‌القعده اشاره و تصریح کرد: ایشان برکات فراوانی برای مملکت و مردم داشته‌اند، تاسیس حوزه علمیه در جوار حرم حضرت و ترببت شاگردان برجسته، نشر علم و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام از برکات وجود حضرت معصومه (س) است.

شمسی‌فر ادامه داد: امام صادق در دوره حساسی قرار گرفتند، زمانی که بین بنی امیه و بنی عباس درگیری و قدرت در حال انتقال بود، خلفا از نفوذ و جایگاه علمی اهل بیت علیهم‌السلام همواره و می‌ترسیدند و زمان انتقال حکومت فرصت کوتاهی برای امام صادق(ع) شد که شاگردان بسیاری را در حوزه‌های مختلف علوم تربیت کنند و فرقه‌های انحرافی را با مباحثه علمی اسلام ناب را از بین می‌بردند.

وی، شهدای روحانی را از شاگردان و پرورش یافتگان مکتب جعفری(ع) دانست و افزود: یکی از راه‌های آمرزش گناهان توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام است، همچنان که در حدیثی از امام صادق علیه‌اسلام آمده است که هیچ کسی در روز قیامت نیست مگر اینکه آرزو کند که جز زائران امام حسین علیه‌السلام باشد چرا که این افراد مورد کرامت خداوند قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار