رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد:
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از اولویت‌های این کمیسیون، تکریم پیشکسوتان بوده و از روز نخست به این مهم، که یکی از حلقه‌های مفقوده ورزش در ادوار گذشته مدیریت شهری است، توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و برنامه‌ریزی مناسب جهت بهره‌برداری از این ظرفیت، صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 23 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، سیدحسین علوی‌مقدم با بیان این مطلب افزود: حوزه ورزش بزرگسالان، متولی و مسئول خاص خود را دارد و ورود مدیریت شهری به این حوزه، صرفا در بخش ورزش پایه، محلات، پیشکسوتان و ورزش همگانی است.

وی افزود: متاسفانه آنطور که انتظار می‌رفت نسبت به ورزش پایه در شهر مشهد توجه نشده و از سوی دستگاه‌های متولی غفلت صورت گرفته نسبت به ورزش پیه در همین راستا یکی از اهداف تشکیل کمیسیون ورزش در شورای شهر توجه به ورزش پایه و ورزش محلات است و اگر این اهمیت و اراده را در شهر استان شاهد بودیم، حال و روز امروز مشهد و خراسان، وضعیت بهتری داشت.

بیشتر بخوانید
کمیسیون ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد تشکیل می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد مقدس: انجمن‌ حمایت از ورزش استان با مشارکت صنایع تشکیل شود

38 درصد بودجه شورای شهر مشهد به محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر اختصاص یافت

علوی‌مقدم با اشاره به پیشنهاد تشکیل «شورای عالی ورزش» از سوی شورای ششم افزود: این موضوع را در جلسه مشترک با استاندار هم پیگیری کردیم و امیدواریم با عزم جدی و راسخ همه متولیان و ذی‌نفعان ورزش، این اقدام سازنده تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به دیدار و جلسه اخیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد با پیشکسوتان و رئیس هیات والیبال خراسان رضوی، اظهارکرد: برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی رشته‌های مختلف، رویکردی است در این دوره به آن پایبند هستیم و امیدواریم از این طریق بتوانیم قدم‌های موثری در جهت رشد و اعتلای جایگاه ورزش مشهد مقدس برداریم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش، به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه‌ است، افزود: یکی از اولویت‌های این کمیسیون، تکریم پیشکسوتان بوده و از روز نخست به این مهم، که یکی از حلقه‌های مفقوده ورزش در ادوار گذشته مدیریت شهری است، توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و برنامه‌ریزی مناسب جهت بهره‌برداری از این ظرفیت، صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار