فرماندار شهرستان گرمی گفت: از روز ۱۰ تا ۱۷ مهرماه که به عنوان روز روستا نامگذاری شده همایش روز روستا در شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 01 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری آئین گرامیداشت روز روستا در گرمی اظهار داشت: روز روستا فرصتی مناسب برای تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه روستاها بوده و باید از این فرصت به نحو مناسب و شایسته‌ای در شهرستان بهره‌برداری شود.

فرماندار شهرستان گرمی از برگزاری همایش روز روستا در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر و شایسته‌تر این همایش ضروری است تا مسئولا و متولیان دولتی و غیردولتی در این حوزه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم رونق بخش صنعت و معدن در گرمی کشاورزی و دامپروری محور توسعه و پایه اقتصاد مغان است، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب برای معرفی و عرضه تولیدات روستائیان شهرستان گرمی انجام شود تا بتوانیم با رونق فعالیت‌ها و تولیدات آنها زمینه ماندگاری آنها در مناطق روستایی را فراهم کنیم.

رحیمی زاد بیان کرد: روستائیان به‌عنوان قشر مولد و زحمتکش مورد توجه دولت یازدهم است و نامگذاری روز روستا برای نخستین بار از سوی دولت یازدهم برای جلب توجه برنامه‌ریزان به توسعه روستائی است.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه 7 سد کوچک و بزرگ در گرمی در حال احداث است، تصریح کرد: احداث چندین سد در گرمی نویدبخش تحول بخش کشاورزی و باغی این شهرستان بوده و رونق تولیدات و محصولات در این حوزه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به توسعه باغات در گرمی ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی برای ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی را خواستار شد و گفت: از سرمایه‌گذاران در این بخش از شهرستان گرمی حمایت همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار