معاون فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای ۱۳۱ برنامه در هفته نیروی انتظامی امسال در استان خبر داد و گفت: کشفیات جرائم اینترنتی در شش ماهه امسال از رشد ۹۰ درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 01 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری، سرهنگ پاسدار یار علی نیازی امروز در نشست خبری هفته ناجا اظهار داشت: مازندران امسال در زمینه کشف مواد مخدر از توفیقات خوبی برخوردار بوده و با توجه به کشقیات اینترنتی و افزایش دستگیری سرقت کنندگان در 6 ماه نخست امسال 90 درصد رشد در این زمینه داشتیم.
وی با بیان اینکه جرائم اینترنتی در 6 ماهه نخست امسال بیش از 80 درصد رشد را نشان می‌دهد, خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی مواد مخدر در هفته نیروی انتظامی در استان برپا می‎شود.
معاون فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک و نابودسازی مواد مخدر از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.
نیازی  تاکید کرد: 131 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی و ضرورت آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها و نوجوانان از ایجاد شهرک ترافیک در اردوگاه بادله خبر داد و گفت: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در هفته ناجا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته به شمار می آید.
نیازی گفت: جرایم جاده ای نیز 18 درصد کاهش را نشان می‌دهد و رزمایش اقتدار در میدان و اعزام گروه‌های امدادی پزشکی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار