فردی که با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی یک جوان ۲۰ ساله را در یک درگیری درشهرستان محلات به قتل رسانده بودند، شناسایی، دستگیر و راهی زندان شدند.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ 08 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه " كاميار چهري " رئيس پليس آگاهي استان مركزي گفت: در پی اعلام مرکز فویت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در يكي از روستاهاي شهرستان محلات ، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.
وی یادآورشد: با حضور پلیس در محل مشخص شد یک مرد جوان ۲۲ ساله با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی با یک پسر جوان۲۰ ساله دیگر در یکی از روستاهای شهرستان محلات درگیر شده اند که طی این درگیری وی بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه سر و شکم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان محلات، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند.
سرهنگ چهري یادآور شد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ هایی از مخفیگاه قاتلان در شهرستان محلات به دست آمد و سرانجام با حضور بهنگام پلیس،متهمان ساعاتی پس از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.
رئيس پليس آگاهي استان مركزي اضافه کرد: در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس، جوان ۲۲ ساله ‌با توجه به اسناد و مدارك موجود به قتل به علت برخي اختلافات قبلی با همدستی پدر و پدر بزرگش اعتراف كرد.
وي اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار