تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
دراولین روز از هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اداره کل آموزش و پرورش استان زنگ سلامت به صورت نمادین در مدرسه ام البنین کرمانشاه به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 07 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه در این مراسم هفته معلم را به معلمان و استادان گرانقدر و پر تلاش استان که افتخار تدریس و آموزش به فرزندان این مرز و بوم را دارند تبریک و تهنیت عرض کرد و اظهار کرد: آغاز هفته سلامت را گرامی می داریم ،شعار هفته سلامت امسال، "سلامت ما، سلامت سیاره ما" می باشد، سلامتی یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و همواره باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی که دارد نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت افراد ایفا می کند و پس از وزارت بهداشت ، بیشترین کمک را به حفظ سلامت جامعه می نماید.

محمدی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در بحران کرونا نهایت همکاری را در راستای مهار بیماری کرونا با دانشگاه علوم پزشکی داشت که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است، آموزش و پرورش در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری بسیار خوبی با دانشگاه داشته است.

سرپریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانش آموزان و دانشجویان بزرگترین ثروت و سرمایه ما در کشور محسوب می شوند و این نیروی انسانی است که پیشرفت هر کشوری را تضمین می کند،اگر مسئولین کشور و استان به دانش آموزان و دانشجویان توجه ویژه داشته باشند و در راستای بالندگی آنها بکوشند در پیشرفت کشور نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی ابراز کرد: آموزش و پرورش با فرهنگ سازی مناسب و آموزش لازم به دانش آموزان در زمینه های مختلف در حوزه بهداشت و سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در کاهش بار بیماری ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار