فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: باید خواسته های مردم بر سلایق و منفعت های شورای شهر و شهرداری ارجحیت داشته و شورای شهر از حاشیه های خود کم و به خدمات رسانی بیشتر بیفزاید تا مجالی برای پرداختن به حواشی و موانع زمان سوز نباشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 01 May 2022

شورای شهر و شهرداری ایلام باید خواسته های مردم را بر سلایق و منفعت های خود ارجحیت دهند/پتروشیمی و پالایشگاه گاز باید سهم معین خود از مشارکت های اجتماعی را پرداخت کنند

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار جمال شاکرمی شامگاه شنبه در  آئین رونمایی از پوشتر جشنواره رسانه ابوذر و ضیافت افطار با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: ایلام نیازمند فضایی توسعه محور با اجرای برنامه های شفاف و در راستای خدمات عمومی است.

وی افزود: شورای شهر ایلام باید با هم افزایی و همراهی با برنامه های شهری باعث کاهش موانع بر سر راه فعالیت های شهرداری باشد و از اعمال فشار بر شهردار جدید ایلام مبنی بر انتصاب مهره و گزینه های مد نظر خود به شدت پرهیز کنند.

شاکرمی یادآور شد: باید خواسته های مردم بر سلایق و منفعت های شورای شهر و شهرداری ارجحیت داشته و شورای شهر از حاشیه های خود کم و به خدمات رسانی بیشتر بیفزاید تا مجالی برای پرداختن به حواشی و موانع زمان سوز نباشد.

وی به شهردار ایلام توصیه کرد: در اجرای پروژه ها، واگذاری و پیمان سپاری ها مدیریت زمان و کاهش هزینه ها را مد نظر داشته باشد تا با کمترین اعتبارات بیشترین خدمات بهینه انجام گیرد.

وی تاکید کرد: سپاه نیز برای مشارکت در برنامه ها و طرح های شفاف شهرداری ایلام آمادگی همکاری و مشارکت دارد و شهرداری بهسازی مسیر آرامستان عمومی شهر و مزار شهدای گمنام، تجهیز و ساماندهی بوستان های داخل شهر را به عنوان مطالبه عمومی در دستور کار داشته باشد.

وی همچنین بر مشارکت اجتماعی شرکت های نفتی استان از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گاز تاکید کرد و گفت: این شرکت ها باید سهم معین خود از مشارکت های اجتماعی را برای اجرای پروژه های عام المنفعه پرداخت کنند. /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار