فیلمبرداری فیلم بلند «جشن پایان» به کارگردانی و تهیه کنندگی «علی براری»، تهیه شده در موسسه فیلمسازی خلاقان هنر هفتم که اواسط فروردین ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی کرمانشاه آغاز شده بود به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 30 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا تهیه کننده و کارگردان این فیلم گفت: تولید این فیلم بلند که با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه شروع شد، ۱۲ روز به طول انجامید.

«علی براری» افزود: البته گروه تولید نزدیک ۲ ماه درگیر پیش تولید این اثر بودند که با موضوع دانشجویی ساخته شد و پس از آماده شدن نهایی مراحل مجوز اکران برای سینمای هنر و تجربه را خواهد گذارند.

تهیه کننده و کارگردان این فیلم علی براری، نویسنده؛ امیررضا بیات، بهمن نوری دستیار و برنامه ریز، معصومه جلیلی منشی صحنه، پیوند سالمی طراح لباس و گربم، مهسا کرانیان دستیار صحنه از جمله عوامل این پروژه هستند.

سجاد امیری، علیرضا محمدی، میلاد ویسی، زهرا تهمتنی، رضوان حیدری، فاطمه نصرتی و پیوند سالمی بازیگران اصلی این فیلم بودند و بهمن نوری، معصومه جلیلی، ابوالفضل امیری، محمدمهدی دلیلی یاوری، کیمیا عسکری، حامد قاسمی، مائده اخوان، محمدامیر منصوری، محمدرضا امجدیان و بهاره مرادی دیگران بازیگران این فیلم هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از صد هزار دانشجوی بخش دولتی و خصوصی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار