امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: مقاومت مردم فلسطین و لبنان و نیروهای محور مقاومت باعث شد طرح نیل تا فرات اسرائیل و حامیانش به یک رویای دست ناپذیر تبدیل شود و این محور ورق را به نفع جهان اسلام تغییر داده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 29 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امروز در شرایط حساس کنونی نشانه بیعت مجدد آنها با آرمان های نظام و حمایت قاطع آنها از مقام معظم رهبری و مردم مظلوم فلسطین است.

وی گفت: بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر اکرم(ص) مورد احترام تمام پیامبران و ادیان الهی، به عنوان نقطه محوری جهان اسلام است که اشغالگران صیونیستی ظالمانه آن را اشغال کرده اند.

مردم لبنان و فلسطین سالیان دراز با سنگ و فلاخن به جنگ تجهیزات نظامی اسرائیل رفتند اما اکنون در سال های اخیر و با تاسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به قدرت ساخت سلاح های مدرن نظامی چون موشک و پهباد رسیده اند و اسرائیل را زمینگیر کرده اند.

کارگر در مبانی اسلامی جایگاهی والا دارد و احادیث متعددی در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارگران روایت شده و بوسه پیامبر بر دست کارگر معرف اهمیت جایگاه این قشر است، اما امروزه شاهد تنگی معیشت، عدم تضمین شغلی و تاخیر در پرداخت حقوق کارکران هستیم که باید مسوولان و قانون گذاران برای این نقیصه ها چاره اندیشی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار