فرماندار گلبهار درجمع راهپیمایان روزقدس:
فرماندارشهرستان گلبهار در مراسم پایانی راهپیمایی روزقدس گفت: کمک های مادی وتریلیاردی آمریکا وهم پیمانانش به رژیم جعلی اسرائیل هم مانع از زوال این دولت کودک کش نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 29 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی از گلبهار، محمدرضا حاجی زاده با بیان این مطلب عنوان کرد: همان طورکه مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵سال اینده خودرانخواهددید کمک های امریکا وهم پیمانانش مانع از تحقق این وعده نخواهدشد.


سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روزقدس درگلبهارگفت: ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) باعث شد که مستکبران عالم نتوانند یاد و خاطره قدس شریف و مبارزات مردم مظلوم آن را در دنیا به فراموشی سپرده و از بین ببرد.

حاجی زاده بابیان واژگان کامل استفاده شده در خصوص فلسطین و تبیین ادبیات مربوط به روز قدس مانند بیت المقدس، مسجد الاقصی ،بنی اسرائیل، قوم یهود،یهودیت، صهیون جهود عبرانی وعبری تاریخچه کامل تشکیل دولت جعلی اسرائیل توسط گروهی از یونیست‌های تندرو و هسته مرکزی آن تشکیل شده بود تشریح کرد وگفت: کمکهای تریلیار دی دولت امریکا و هم پیمانانش به این رژیم جعلی به صورتی است که هر امریکایی در ماه حدود ۱۶ میلیون تومان برای سرپا نگه داشتن این رژیم منفور فقط هزینه مادی می پردازد.

حاجی زاده گفت :علی رغم به رسمیت شناختن رژیم جعلی اسرائیل توسط دولت های مزدور منطقه و برخی دولت های اسلامی این رژیم به دلیل اختلافات فراوان داخلی در بدترین وضعیت به سر برده و هر روز هزینه نگهداری آن برای کشور امریکا واستکبار جهانی بیشتر می‌شود.

وی گفت: صد سال پیش ناپلئون بناپارت فرانسوی اولین اندیشه تشکیل دولت مستقل اسرائیل را پایه ریزی کرد و در ۷۵ سال پیش توسط روباه پیر استعمار دولت انگلیس این رژیم توانست با استفاده از خرید زمین های فرصت طلبان منطقه قدس شریف خریداری کرده و اعلام موجودیت کند.

اوگفت :به زودی با اتحاد و مقاومت بیشتر و تقویت هسته‌های خود ، جوانان فلسطین خواهند توانست این رژیم کودکش را قبل از تاریخی که مقام عظمای ولایت اعلام نمودند از صفحه روزگار محو کنند.

فرماندار گلبهار درپایان افزود: عمده ترین نقش رژیم اسرائیل آن بود که از نیل تا فرات را عنوان خاورمیانه بزرگ در اختیار گرفته و دولتی جعلی را در بیت المقدس شریف پایتختی مسجد الاقصی تشکیل دهد که الحمدالله با رشادتهای فرزندان دشت تفتیده نینوا و پیروان واقعی نهضت عاشورا چنان در سرزمین خود زمین گیر و گرفتار شده است که برای ماندن در همین مقدار از خاک فلسطین هر روز دست و پا میزند.

گفتنی است حضور و اراده پرعزم و قوی مردم روزه دار ،انقلابی و همیشه در صحنه شهر گلبهار در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام نفرت و انزجار از آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام و انقلاب مردم گلبهارامروزآمدند تاثابت کنند خط قرمزآنان خط ولایت،قدس و راه شهداست دختروپسر،پیروجوان،زن ومرد به همراه مسئولان ولایی وانقلابی خودآمدندتابگویند تحریم ها عزم واراده مارا قوی ترخواهد کرد آمدندتابگویندلحظه ای ازآرمانهای قدس شریف وامامین انقلاب اسلامی کوتاه نخواهندآمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار