معاون فرهنگی و اجتماعی ناجا ؛
معاون فرهنگی و اجتماعی ناجا بیان داشت: پلیس امروز یک وظیفه بزرگ دارد و آن هم ایجاد فرهنگ پلیسی در جامعه است به نحوی که خود مردم فرهنگ رعایت قانون را در جامعه اجرا کنند و نیازی به حضور فیزیکی پلیس نباشد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 28 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حاجیان اظهار کرد: استقرار نظم و امنیت در جامعه و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف اصلی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی گفت: لازمه داشتن امنیت پایدار در جامعه مشارکت مردم است و پلیس زمانی در انجام وظیفه خود موفق عمل می‌کند که بتواند از مردم که همان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند در تولید امنیت پایدار استفاده کند.

حاجیان افزود:  دیدگاه جهانی شدن و اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (عج) که در آیین و مذهب ما شیعیان وجود دارد باعث ایجاد ترس در دل دشمن شده است.

وی مطرح کرد :تغییر در نگرش و به دنبال آن تغییر در رفتار هدفی است که دشمن از طریق جنگ شناختی به دنبال آن است وظیفه همه ماست که با ابزار نرم و ابزار ادراکی به دنبال جنگ نرم و جنگ ادراکی با دشمن برویم.

حاجیان تصریح کرد:  هر چه در حوزه اجتماعی تلاش کنیم نیازی به حضور پلیس فیزیکی و عملیاتی نخواهیم داشت که نمونه بارز آن حضور مددکاران اجتماعی در کلانتری‌ها و مصالح ۷۲ درصدی این پرونده هاست./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار