مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: طبق دستورالعمل واکسیناسیون اتباع، واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک جهت گروه سنی هدف در حال انجام است که تا کنون بیش از 2900 دُز واکسن سرخک و 2600 دُز واکسن فلج اطفال تزریق شده است
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 26 April 2022

به گزارش تابناک رضوی، جعفری با بیان این مطلب افزود: از زمان ابلاغ انجام واکسیناسیون اتباع خارجی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اوایل بهمن سال گذشته تا کنون بیش از 23 هزار نفر از مهاجرین افغانستانی که جهت خروج از مرز به اردوگاه شهید مطهری منتقل شده بودند زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت فریمان همه روزه در این اردوگاه مستقر است افزود: متوسط تزریق واکسن در این اردوگاه به صورت روزانه حدود 270 دز بوده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان افزود: علاوه بر تیم واکسیناسیون مستقر در این اردوگاه تیم‌های بهداشتی شامل: پزشک،ماما، مراقب سلامت و بهداشت محیط نیز جهت نظارت بر انجام دستورالعمل‌های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت منظم به این اردوگاه اعزام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد طبق دستورالعمل واکسیناسیون اتباع، واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک جهت گروه سنی هدف در حال انجام است که تا کنون بیش از 2900 دُز واکسن سرخک و 2600 دُز واکسن فلج اطفال تزریق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار